درباره کشور ایتالیا

۳۷۲ بازديد
درباره کشور ایتالیا
جمهوری ایتالیا کشوری در اروپای جنوبی و پایتخت آن، شهر رم است و یکی از بزرگترین اقتصادهای بزرگ جهان از نظر تولید ناخالص داخلی است. این کشور از شبه‌جزیره ایتالیا و دو جزیره سیسیل و ساردِنی در دریای مدیترانه تشکیل شده‌است. ایتالیا با کشورهای تریش، سوئیس، فرانسه، اسلوانی، همسایه است.


درباره ویزای ایتالیا و مدارک لازم برای ویزای تحصیلی ایتالیا

یکی از مزایای ویزای شینگن ایتالیا نحوه آماده سازی مدارک است، باتوجه به مدارک عمومی که برای اخذ انواع ویزا لازم است داشتن گردش مالی، تعداد تراکنشات حساب بدون درنظر گرفتن مبالغ آن و تمکن مالی برای متقاضی دریافت ویزا نیاز است.

همچنین برای ورود به ایتالیا مسافران نیازی به داشتن و ارائه کارت واکسن، تست منفی PCRیا قرنطینه اجباری ندارند.

اطلاع از به روزترین اخبار مهاجرت به ایتالیا با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا


انواع ویزای ایتالیا

باتوجه به اینکه ایتالیا یکی از کشورهای حوزه شنگن است، ویزای شینگن را در چهار نوع A،B،C و D صادر می کند . به ویزای نوع A ،B ویزای ترانزیت ، به ویزای نوع C ویزای توریستی ایتالیا و به نوع D ویزای ملی ایتالیا گفته می شود.

متقاضیان اخذ ویزای ایتالیا با توجه به اهداف مهاجرتی خود به این کشور باید ویزای مورد نظرشان را درخواست و با درنظر گرفتن نوع ویزا، شرایط و مدارک لازم (با دعوتنامه ایتالیا یا بدون دعوتنامه ، به صورت جاب آفر و شغلی …) را برای ارائه به کنسولگری آماده و تهیه نمایند، تا در صورت تکمیل مدارک و واجد شرایط بودن، برای آنها ویزای ایتالیا صادر شود.انواع ویزای ایتالیا عبارتند از: ویزا سنتر

ویزای توریستی، ویزای تحصیلی ایتالیا، ویزای کاری، ویزای تحقیقاتی، ویزای ترانزیت، ویزای ازدواج ایتالیا، ویزای خود حمایتی ایتالیا، ویزای همراه ایتالیا (ویزای پیوستن)، ویزای بازنشستگی، ویزای پزشکی، ویزای سرمایه گذاری، ویزای بازدید خانوادگی، ویزای تجاری ویزای طلایی ایتالیا ایتالیا...



پناهگاه چیست؟ و سایت وقت سفارت ایتالیا


پناهندگی نوعی حمایت حقوقی بین المللی است که به پناهجویان اعطا می شود. این حق به افرادی داده می شود که به دلایل مختلف از بازگشت به کشور خود می ترسند. این افراد به دلایلی مانند آزار و اذیت، شکنجه، ترس از آسیب دیدن و غیره در کشور مقصد پناهندگی می گیرند.

وقتی فردی در کشور مقصد درخواست پناهندگی می کند به این معنی است که می خواهد تابعیت کشور مقصد را بگیرد و در بیشتر موارد اجازه بازگشت به کشورش را نخواهد داشت.

درست است که پناهندگی یکی از روش های مهاجرت است، اما روش مناسبی برای مهاجرت نیست و با خطرات و خطرات زیادی همراه است، بنابراین این روش برای مهاجرت به هیچ کشوری توصیه نمی شود.


مهاجرت به ایتالیا از طریق پناهندگی و پناهندگی آلمان برای افغانها

ایتالیا کشوری در جنوب اروپا است که از شبه جزیره ایتالیا و دو جزیره سیسیل و ساردینیا در دریای مدیترانه تشکیل شده و یکی از کشورهای حوزه شینگن است.منطقه شینگن شامل 26 کشور اروپایی است که عبارتند از:

ایتالیا، آلمان، اتریش، دانمارک، مالت، مجارستان، بلژیک، استونی، فنلاند، اسلوونی، فرانسه، یونان، ایسلند، لتونی، لیتوانی، هلند، نروژ، لهستان، پرتغال، اسلواکی، اسپانیا، سوئد، جمهوری چک، سوئیس و لوکزامبورگ اینجا لیختن اشتاین است. همچنین کشورهای کرواسی، واتیکان، قبرس، بلغارستان، رومانی، سن مارینو و موناکو عضو شینگن نیستند، اما از قوانین ویزای شینگن پیروی می کنند و دارندگان ویزای شینگن نیز می توانند وارد خاک کشورهای فوق شوند.

ایتالیا یکی از کشورهای عضو کنوانسیون ژنو (کنوانسیون پناهندگان) است، به همین دلیل ملزم به رعایت قوانین حقوق بشر و حمایت از حقوق پناهندگان است. ایتالیا اعلامیه جهانی 1948 را امضا کرده است که بر اساس ماده 14 آن هر کس حق دارد طبق تعریف کنوانسیون پناهندگان از کشورهای دیگر پناهندگی بگیرد. ایتالیا همچنین میثاق بین المللی حقوق مدنی و سیاسی 1966 و کنوانسیون 1950 اروپا برای حمایت از حقوق بشر و کنوانسیون 1951 را امضا کرده است که شامل مقررات پناهندگی می شود.

طبق تعریف کنوانسیون ژنو، تنها افرادی می توانند در ایتالیا درخواست پناهندگی دهند که به دلیل ترس واقعی از جمله نژاد، رنگ، ملیت، دیدگاه های سیاسی مخالف دولت یا عضویت در برخی گروه های اجتماعی مورد شکنجه شدید قرار گرفته باشند و نمی توانند. به کشورت برگرد.برگردویزای شنگن تضمینی ایتالیا
کارشناسان ما از شرکت مهاجرتی Human Visa به هیچ وجه مهاجرت به ایتالیا از طریق پناهندگی را توصیه نمی کنند و به شما پیشنهاد می کنیم از طریق روش های دیگر مانند ازدواج، کار یا تحصیل به ایتالیا مهاجرت کنید و با اخذ ویزای ایتالیا از نظر قانونی ضمانت وارد شوید. قلمرو این کشور



دلایل پناهندگی در ایتالیا و  سفارت ایتالیا

افرادی که تصمیم به مهاجرت به ایتالیا از طریق پناهندگی دارند باید دلایل خوبی برای تایید درخواست پناهندگی خود داشته باشند. پناهجویان به دلایلی مانند آزار و اذیت، شکنجه و ترس از آسیب باید در ایتالیا درخواست پناهندگی دهند.

افراد می توانند به دلایل زیر درخواست پناهندگی دهند:

1- درخواست پناهندگی ایتالیا به دلیل عقاید سیاسی

2- درخواست پناهندگی ایتالیا به دلیل وضعیت نامناسب اجتماعی

3- درخواست پناهندگی ایتالیا به دلیل اعتقادات مذهبی

4- درخواست پناهندگی ایتالیا به دلیل تبعیض نژادی

5- درخواست پناهندگی ایتالیا به دلیل عضویت در گروه های سیاسی یا اجتماعی خاص

6- درخواست پناهندگی ایتالیا به دلیل جنگ

اگر نمی دانید با توجه به شرایط و توان مالی خود چگونه می توانید به ایتالیا مهاجرت کنید، با کارشناسان ما در شرکت مهاجرتی ویزای انسانی تماس بگیرید و با بهترین روش های مهاجرت به ایتالیا از جمله اقامت خودپایه ایتالیا و یا اخذ اقامت ایتالیا توسط اخذ ویزا با حقوق بازنشستگی ایتالیا آشنا شوید.خطرات


پناهندگی در ایتالیا و پناهندگی المان با ویزای ایتالیا


مهاجرت به ایتالیا از طریق پناهندگی بسیار پرخطر و پرخطر است و ایتالیا قوانین بسیار سختگیرانه ای در مورد پذیرش پناهجویان دارد. افرادی که تصمیم به مهاجرت به ایتالیا از طریق پناهندگی دارند به صورت غیرقانونی وارد این کشور می شوند و به این ترتیب خطرات زیادی جان و مال آنها را تهدید می کند.

پناهندگان از بسیاری از حقوق شهروندی در ایتالیا محروم می شوند و اجازه بازگشت به کشور خود را از دست می دهند و مجبور می شوند در کمپ های پناهندگی که فاقد شرایط و امکانات کافی هستند تا زمانی که پرونده آنها حل و فصل شود، زندگی کنند.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.