راهنمای سفر به دومینیکا

۱,۲۵۰ بازديد
راهنمای سفر به دومینیکا راهنمای سفر به دومینیکا
دومینیکا جزیره ای در دریای کارائیب است. این کشور جزیره ای به دلیل طبیعت بکر و منحصر به فردش در بین گردشگران و ماجراجویان بسیار محبوب است و افراد زیادی این کشور را برای ماه عسل خود انتخاب می کنند. دومینیکا از نظر زمین شناسی جوان ترین جزیره در آنتیل کوچک است و محل فعالیت های آتشفشانی و زمین گرمایی است. همچنین دومین آبگرم بزرگ جهان است که دریاچه جوشان نامیده می شود. .

موقعیت جغرافیایی دومینیکا
دومینیکا جزیره ای در دریای کارائیب است که جزیره ای بادگیر و بخشی از آنتیل کوچک است. از جنوب با گوادلوپ و از شمال با مارتینیک همسایه است. دومینیکا 750 کیلومتر مربع مساحت دارد و طبق سرشماری سال 2016، جمعیت این کشور حدود 73000 نفر است.


تاریخچه مختصری از دومینیکا
کریستف کلمب دومینیکا را در سال 1493 در دومین سفر خود کشف کرد. این زمین متعلق به سرخپوستان کارائیب بود که آنها نیز از نوادگان سرخپوستان آراواک بودند. کشتی های اسپانیایی در قرن شانزدهم به دلیل جریان های خوب آب در دومینیکا لنگر انداختند، اما به دلیل مخالفت و مقاومت مردم دومینیکن، عملاً در آنجا مستقر نشدند. تقریباً می توان گفت که جمعیت این کشور از نسل بردگانی است که در قرن 18 به دومینیکا برده شدند.

آراف فرکشنال بهتر است یا هایفو

هایفو بهتر است یا نخ لیفت

لیزر موهای زائد چه عوارضی دارد

دستگاه هایفو چیست

آر اف بهتر است یا بوتاکس

فواید هایفو برای صورت

تاثیر لیزر موهای زائد بر پوست

کاربرد هایفو واژینال

EMSculpt چگونه کار می کند

لیزر چگونه موهای زائد را از بین می برد

دستگاهemsella

 

۰ ۰

بهترین زمان سفر به دومینیکا

دومینیکا آب و هوایی استوایی ، گرم و مرطوب دارد . این کشور از ماه ژانویه تا اواسط ماه آوریل هوای گرم و خشک دارد که دلیل این امر این است که بادهای شمال شرقی در شرایط آب و هوای استوایی معمولا به صورت پیوسته و مداوم می وزد در حالی که از اواسط ژوئن تا اواسط نوامبر کشور دومینیکا آب و هوای داغ ، مرطوب و بارانی دارد زیرا این بادها به صورت نامنظم است و هرزگاهی متوقف می شوند . بهترین زمان برای سفر به کشور دومینیکا ، از ماه فوریه تا ماه آوریل می باشد که میزان بارش باران در مقایسه با ماه های دیگر کمتر است.

ویزای دومینیکا

ما ایرانی ها برای سفر به جمهوری دومینیکن Dominican Republic نیاز به ویزا داریم و باید قبل از سفر ویزا رو گرفته باشیم. تحت شرایطی بدون ویزا هم میشود به جمهوری دومینیکن سفر کرد. اگر ویزای معتبر یکی از کشورهای انگلستان، امریکا، کانادا، ایرلند، بلغارستان، رومانی، کرواسی، قبرس و یا شینگن رو داشته باشید میتوانید بدون ویزا به مدت ۹۰ روز به جمهوری دومینیکن سفر کنید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.