معرفی کارگاه تزریق ژل و بوتاکس

۵۵۰ بازديد
آموزش تزریق ژل و تزریق فیلر یکی از پرطرفدارترین عمل های غیر تهاجمی برای زیبایی افراد می باشد که این روزها بسیار بین خانم ها (خصوصاً) جای حود را باز کرده است. رفع چین و چروک و جوان سازی پوست تنها بخشی از کاربردهای این تکنیک زیبایی می باشد که با شرکت در این دوره به صورت تئوری و عملی با تمامی کاربردهای آن آشنا خواهید شد.
این کارگاه آموزشی پر مخاطب، زیر نظر اساتید برجسته و مجرب مورد تأیید آکادمی Biocare اروپا برگزار می شود و شامل مطالب تئوری و عملی برای تسلط کافی شرکت کنندگان در کارگاه به موضوع تزریق ژل و بوتاکس می باشد.
 
 
مدرک بین المللی مورد تأیید آکادمی Biocare
همانند سایر کارگاه های آموزشی گروه پزشکی پاسارگاد، کارگاه تزریق ژل و بوتاکس نیز توسط مدرسین و پزشکان آموزش دیده و مورد تأیید آکادمی بیوکر تدریس می شود. لذا به شرکت کنندگان در این دوره گواهی بین المللی مورد تأیید و قابل استعلام ارائه خواهد شد.
دوره کامل و جامع آموزش تزریق فیلر
 
در دوره کامل و جامع تزریق بوتاکس و ژل و فیلر شما با روش های تزریق بوتاکس و فیلر آشنا خواهید شد و می‌توانید درباره محصولات و درمان های مورد نیاز دانش مورد نیاز را به دست آورید. آموزشگاه ندای سلامت برای برگزاری دوره کامل و جامع تزریق بوتاکس و ژل و فیلر اقدام به برگزاری این دوره نموده است و شما در این دوره بسیار کاربردی و علمی می توانید مدرک معتبر فنی حرفه ای اخذ نمایید. دوره کامل و جامع تزریق بوتاکس و ژل و فیلر مناسب برای تمام افراد علاقمند به این حوزه می باشد و برای کسانی که جویای کار با درآمد عالی و جایگاه اجتماعی بسیار مناسب در ایران هستند توصیه می شود.

شرایط حضور در دوره کامل و جامع تزریق بوتاکس و ژل و فیلر

برای شرکت در این دوره آموزشی شما می توانید با مدرک تحصیلی در مقطع دیپلم در این کلاس شرکت نمایید.از شرایط حضور در کلاس دوره کامل و جامع تزریق بوتاکس و ژل و فیلر داشتن توانایی جسمی حرکتی و حداقل معلومات عمومی  می باشد.
 
 
 

آزمون تئوری و عملی کلاس دوره کامل و جامع تزریق بوتاکس و ژل و فیلر

تمامی کارآموزان در کلاس دوره کامل و جامع تزریق بوتاکس و ژل و فیلر پس از گذراندن این دوره می‌توانند با شرکت در آزمون تئوری و عملی بوتاکس، تزریق ژل و فیلر و کسب نمره مورد تایید مدرک معتبر داخلی و قابل ترجمه را دریافت نمایند.

۰ ۰

دستور العمل تهیه ژل مو طبیعی به همراه ژلاتین

ژلاتین حاوی پروتئین ‌های کراتین است که به مو می ‌چسبند تا آن را تقویت کنند. آلوئه ورا به ویژه به مناطق آسیب ‌دیده می ‌چسبد و به نرم کردن کوتیکول مو، افزایش درخشش و کاهش شکستگی آن کمک می‌ کند.

همان طور که در جاهای دیگر مطالعه کرده اید، موهای سالم هم قوی و هم انعطاف پذیر هستند منتها موهایی که پروتئین زیادی دارند می توانند سخت شوند، انعطاف پذیری خود را از دست دهند و در برابر شکستگی آسیب پذیر شوند. مقدار ژلاتین موجود در این دستور العمل به قدری اندک است که اگر به صورت مداوم استفاده شود، مسئله ای نخواهد داشت، اما اگر متوجه شدید که موهای شما انعطاف پذیری خود را از دست می دهند، به صورت کاملا ایده آل می توانید این دستورالعمل را با گزینه های دانه کتان یا آلوئه ورا جایگزین کنید.

مواد سازنده

  • یک چهارم تا نصف قاشق چای خوری ژلاتین
  • نصف پیمانه آب مقطر بسیار گرم
  • حداکثر 24 قطره روغن ضروری (اختیاری)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.