دیوارپوش تاپشیت

۴۶۳ بازديد
روکش دیوار با ورق بالایی
تاپ شیت یا نام دیگر آن، بشقاب مرمر یا سنگ مصنوعی، چند سالی است که در بازار ایران و صنعت دکوراسیون داخلی تحت تاثیر آن قرار گرفته است. تقریباً برای همه کسانی که ارتباطی با صنعت دکوراسیون داخلی دارند می شناسند و امتحانش را پس داده است. برای اینکه شما بیشترین محبوبیت را نسبت به سایر دیوارپوش ها داشته باشید، دیوارپوش تاپ شیت در حین تولید دارای تکنولوژی خاص خود است که محصول نهایی را در برابر اکثر عوامل مشکل ساز در ساخت و ساز و دکوراسیون داخلی محافظت می کند و همچنین می توانید همه چیز را از یک متریال بسازید. هر آنچه را که انتظار دارید هم برای کاربر و هم برای طراح فراهم می کند.

در ادامه این مقاله با امکانات مختلف تاپ شیت آشنا می شویم. با الو مدرن همراه باشید. البته تکنولوژی ساخت اولین بار توسط یک مخترع انگلیسی ایجاد شد و ایتالیا اولین کشوری بود که در سال 1960 سنگ مصنوعی تولید کرد که از نظر جنس و ابعاد کاملاً با نمونه های تولیدی اصلی ایتالیا متفاوت است با این محصول که ما به شما عزیزان ارائه می کنیم.

ایده اصلی تولید محصولاتی مانند تاپ شیت معمولاً از مصرف کمتر منابع طبیعی ناشی می شود، زیرا آنها محدود، کمیاب و در نتیجه گران هستند.علاوه بر این، ارائه محصولی عالی برای عموم مردم از دیگر اهداف تولید محصولاتی مانند تاپ شیت است. استفاده از روکش دیوار تاپ ورق می تواند پروژه شما را زیبا و مجلل کند و همچنین در مقایسه با سایر مصالح و طول عمر و قابلیت های کلی در نهایت توجیه اقتصادی دارد.


مزیت ورق بالای روکش سنگ
پوشش های مختلفی دارد، اما یکی از محصولات محبوب آن عموماً بیشترین استفاده را دارد، روکش های سنگی آن. این سنگ مصنوعی هم از نظر دوام و هم از نظر ظاهر کاملاً شبیه فاکتورهای سنگ طبیعی است اما با ضخامت و وزن بسیار کمتر از ترکیب مواد مختلف ساخته و استفاده می شود. دیوارپوش تاپ شیت با توجه به خواص فیزیکی و مکانیکی بالا و قیمت مناسب دارای طرح های منحصر به فرد و متنوعی می باشد که هم اکنون در دسترس همگان قرار گرفته است.اگر بخواهیم مواد تشکیل دهنده را بررسی کنیمبا ضخامت های متنوع از 2.5 میل تا حدود 4 میلیمتر و رنگ بندی بسیار متنوع در خدمت شماست.


ویژگی های صفحه برتر
همانطور که قبلا برای شما دوستان توضیح دادیم برای ایجاد تحولی بزرگ در بازار دکوراسیون داخلی، وارد عرصه تولید شد و این نسل جدید ورق های فرآوری شده دارای کیفیت بالاتر و مواد سخت و مقاوم هستند که جایگزین مناسبی برای سنگ طبیعی و استفاده از آن در محیط های داخلی

البته مواد طبیعی جای خود را دارند، اما مشکلات خاص خود را دارند، از نگهداری سالانه گرفته تا وزن‌های مرده غیرمعمول، و قیمت بالای آن‌ها را باید در نظر گرفت که همیشه برای هر نوع پروژه‌ای مناسب نیستند. جایگزین هایی وجود دارد که به آن سنگ یک قطعه روکش رویه یا روکش دیوار از رویه روکش می گویند.


برنامه ورق بالا
می‌دانم که شما مشتاق هستید که در مورد قیمت صفحه‌های برتر بدانید، اما قبل از اینکه وارد بحث لیست قیمت شویم، اجازه دهید به طور خلاصه در مورد استفاده از صفحه‌نمایش بالا صحبت کنیم و بدانیم که از نظر کاربرد در کجا می‌توان از آن استفاده کرد و اگر روی فناوری همه رقبا بسیار تاکید داریم. چه باشد چه نباشد!

در تمام قسمت های پروژه یعنی ارگ یک خانه استفاده می شود، از توالت، حمام و آشپزخانه گرفته تا فضاهای دیگر مانند اتاق خواب، پذیرایی و پذیرایی، می توانید در هر کدام از تاپ شیت استفاده کنید. از این مکان هااگر بخواهیم به طور دقیق تری میزان استفاده و کاربرد تپشت را بررسی کنیم، می توان گفت که از سرویس بهداشتی منازل تا لابی هتل های مجلل بسته به طرح و نوع طراحی که در نظر گرفته می شود قابل اجرا است و هیچ مانعی برای استفاده از آن وجود ندارد.

قابلیت نصب در تمامی مکان ها اعم از منازل، آسانسور و مکان های اداری تجاری را دارد. اکنون باید لیست کاملی از جزئیات ویژگی های آن را در اختیار شما قرار دهیم:

  • قابلیت نصب بر روی تمامی سطوح دیوار اعم از صاف و ناهموار
  • ضد ضربه و ضد خش
  • امکانات طراحی برای طراحان با چیدمان های مختلف و بسیاری از ابزارهای کمکی.
  • قابل شستشو با شوینده های خانگی و شوینده های صنعتی بیمارستان ها و هتل ها
  • انعطاف پذیری بالا برای حمل و نقل و نصب
  • آنتی باکتریال
  • آذران پلاستیک
  • خود خاموش کننده و ضد حریق
  • نصب آسان با چسب و میخ های کوچک.
  • و ده ها قابلیت دیگر...

از جمله سوالات متداول در مورد تاپ شیت، مقاوم بودن در برابر رطوبت و قابل شستشو بودن آن است. ورق بالایی کاملا ضد آب بوده که استفاده از آن را در تمامی سرویس های بهداشتی داخل منازل و همچنین در موسسات دولتی و خصوصی تسهیل کرده است.برای نصب روی دیوار حمام از چسب استفاده می شود، همچنین ضد آب است و به مرور زمان شل نمی شود.

بنابراین می توانید به راحتی هر الگوی روکش سنگ روی صفحه را تهیه کرده و در فضاهایی که مصالح وجود دارد از آن استفاده کنید.


ابعاد ورق بالا
همانطور که می دانید به دلیل اینکه ورق ماربل شیت 1 متر و 22 سانتی متر عرض و 2 متر 80 ارتفاع دارد، پوشش فضای دیوارپوش حدود 3 متر و نیم کاملاً امکان پذیر است، بنابراین می توانید با یک سری از این ورق ها کل فضا را بپوشانید. برای مکان های وسیعاول از همه با توجه به توضیحات زیاد یک سوال وجود دارد که نت های برتر چه ژانری هستند؟ جنس پایه ورق رویی پی وی سی و درصدی پودر سنگ و سایر مواد به طوری که نسبت 70 درصد پی وی سی و 30 درصد پودر سنگ است. سوال بعدی در مورد وزن این ماده حدود 30-35 کیلوگرم است، اما در مقایسه با همتایان خود در بازار سنگ واقعی، بسیار سبکتر از آنها است و این یکی از ده ها مزیت آن است.

قیمت ورق تاپ خرید ورق تاپ
ابعاد هر ورق 1.22*2.8 است و به طور کلی حدود 3.5 متر مربع را پوشش می دهد، محاسبه تعداد تقریبی ورق های مورد نیاز برای پروژه شما بسیار ساده است، می توانید متر مربع دیوار خود را بر متر مربع ورق ها تقسیم کنید تا به عدد تقریبی برسید. تعداد برگه های دریافتی البته به خاطر داشته باشید که این مبلغ تقریبی است و کارشناسان تیم باید قبل از انجام هر کاری مقدار دقیق آن را محاسبه کنند. این متریال ضخیم است و ضخامت آن 4 میل است، این امر آن را برای فضاهای کوچک مناسب می کند و نیاز به پایه ضد ضربه را بی نیاز می کند.


انواع محصولات تاپ شیت
برای دریافت کاتالوگ محصولات می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و یا آن را از قسمت کاتالوگ در صفحه اصلی دانلود کنید.Topsheet با بیش از 50 استایل کاور گزینه های زیادی را در اختیار شما دوستان عزیز قرار می دهد و یک طرح با کیفیت متوسط ​​وجود دارد که بسته به فضایی که دارید می توانید انتخاب کنید.


قیمت ورق بالا
مهم ترین قسمت هزینه ای است که برای ورق رویه باید بپردازید که نسبت به متریال های همان ردیف بسیار مقرون به صرفه تر است و باید در نظر داشته باشید که ظرفیت های بالایی نیز دارد. تاپ شیت یکی از محصولات لکش بازار است و با توجه به نوسانات قیمت پی وی سی بهتر است هر زمان که تصمیم به خرید داشتید از طریق شماره تماس های درج شده در سایت قیمت روز را بررسی کنید. شما می توانید بهترین خدمات و قیمت را در آذران پلاستیک دریافت کنید.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.