پارتیشن شیشه ای

۷۶۰ بازديد
پارتیشن شیشه ای
این روزها استفاده از پارتیشن شیشه ای برای جداسازی و جداسازی فضاهای اداری و مسکونی بسیار رایج شده است.شرکت تترافرم با 15 سال سابقه و با بیش از 500 پروژه اجرای پارتیشن شیشه ای انواع پارتیشن را در ایران اجرا می کند.دفاتر در ایران به همراه با لیست قیمت و نمونه کار اجرایی می باشد. استفاده از پارتیشن بدون فریم نازک به شما این امکان را می دهد تا بدون صرف هزینه و زمان زیاد برای اجرای دیوارهای آجری و ملات با قیمت مناسب و نصب سریعتر و آسانتر، فضای داخل ساختمان را به چند قسمت تقسیم کنید. پروفیل باریک تک جداره فریم لس با حداقل ضخامت و ابعاد و در دو نوع تک جداره و دوجداره اجرا می شود و دارای روکش آنودایز روشن و مات یا رنگ پودری یا استاتیک می باشد.پروفیل پارتیشن شیشه ای Mini Elo می گوید که در نصب قطعات ثابت پارتیشن استفاده می شود و برای پروفیل دور درب یا چهارچوب درب شیشه ای از پروفیل مخصوص استفاده می شود.


لیست قیمت پارتیشن شیشه ای
قیمت پارتیشن اداری شیشه ای بسته به نوع لوازم متفاوت است که از متری 850000 تا 950000 تومان قابل اجرا می باشد. قطعات ثابت با این قیمت تخمین زده می شود.

برای تخمین قیمت درب پارتیشن شیشه ای بسته به نوع لوازم جانبی که ایرانی، ترکی، چینی و ایتالیایی هستند متغیر است. پارتیشن بدون فریم یا تک جداره ارزانتر از سیستم پارتیشن دو جداره است. قیمت یراق آلات صفحه نمایش بسته به نوع آنها متفاوت است. سخت افزار خارجی عمدتا از ترکیه، ایتالیا و چین وارد می شود. اکثر یراق آلات پارتیشن آلومینیوم و استیل می باشد که قیمت هر متر مربع پارتیشن اداری برای اجرای پارتیشن ثابت و پارتیشن متحرک متفاوت است اما برای محاسبه قیمت درب شیشه ای به صورت می باشد. از یک برگ در و یک عدد.بهترین نوع سخت افزار روی پارتیشن شیشه ای برند Meroni ایتالیا می باشد که دارای 10 سال گارانتی شرکتی می باشد. از نظر کیفیت نیز لوازم جانبی برند هوپ مناسب است.(ابزار پلی یورتان)
برای مشاوره و بازدید از پروژه های اجرایی خود با ما تماس بگیرید.




اجرای پارتیشن شیشه ای
در اجرای پارتیشن اداری از شیشه سکوریت استفاده شده است. در نصب پارتیشن تک جداره از شیشه با ضخامت 10 میل به صورت شفاف استفاده می شود اما برای اجرای پارتیشن دوجداره از شیشه ضخامت 5 میل استفاده می شود که به صورت دوجداره، روکش و شیشه رنگی نصب می شود. از این نظر می توان از رنگ لاکوبل به صورت تمپر شده و دولامینیت داخل قاب و پروفیل نمایشگر استفاده کرد که در دو طرف سطح شیشه ای رنگی براق دارد و تمامی شیشه ها سکوریت می شوند.

هزینه اجرای پارتیشن شیشه ای بسیار کمتر از ساخت دیوار است و مراحل نصب ساده تری دارد. با کمک پارتیشن های شیشه ای می توانید فضای داخلی ساختمان را در مدت زمان کوتاهی به قسمت های مختلف تقسیم کنید و جلوه ای جذاب و مجلل به فضا ببخشید. عموماً پارتیشن های شیشه ای بدون فریم و قاب نصب و اجرا می شوند و شیشه های استفاده شده در ساخت این پارتیشن ها تک جداره یا دو جداره می باشد و پارتیشن بسیار ساده و سریع بوده و تمامی مراحل تولید پارتیشن اداری در کارخانه انجام می شود. و کلیه پروفیل های تقسیم کننده و شیشه سکوریت و لوازم جانبی در کارخانه تهیه و به محل نصب ارسال می گردد. نصب پارتیشن توسط تیم نصب پارتیشن شیشه ای در محل پروژه انجام می شود. اجرای پارتیشن اداری توسط تیم اجرایی شرکت تترافرم با بهترین کیفیت انجام می شود.



پارتیشن شیشه ای اداری
تترافرم با داشتن تیم نصب آموزش دیده و متعهد سابقه ای 35 ساله در تولید و اجرای انواع پارتیشن شیشه ای اداری با لوازم جانبی ویژه دارد.Tetraform خدمات طراحی و پیاده سازی کامل را برای کلیه سیستم های شیشه ای ارائه می دهد.

دارای کارخانه تولید شیشه سکوریت 4 تا 20 میل.
تحویل پروژه در اسرع وقت با دقت و کیفیت بالا.
دارای بزرگترین تیم نصب با تجربه و متعهد می باشد
بیش از 500 پروژه اجرای پارتیشن شیشه ای در تهران
بیش از 35 سال تجربه در تولید شیشه های سکوریت و سکوریت
ارائه 10 سال گارانتی کتبی و خدمات پس از فروش.
قیمت و کیفیت مناسب در زمان مناسب



نرم افزار پارتیشن شیشه ای
امروزه از پارتیشن های شیشه ای نه تنها در مراکز خرید و ادارات استفاده می شود، بلکه در بسیاری از منازل مسکونی و ساختمان های مجلل نیز به جای استفاده از دیوارهای آجری و سیمانی، از پارتیشن های شیشه ای برای جداسازی فضاهای مختلف استفاده می شود.(قیمت ابزار پلی یورتان)

از پارتیشن های شیشه ای برای جداسازی راهروها و اتاق های اداری استفاده می شود. برخی افراد از این پارتیشن ها برای ایجاد یک فضای مجزا و مجزا در حمام شیشه ای استفاده می کنند. از طرفی از این صفحه نمایش ها در بسیاری از هتل ها، رستوران ها و مراکز خرید نیز استفاده می شود. استفاده از پارتیشن های شیشه ای در فضاهای اداری و تجاری این امکان را برای کارکنان فراهم می کند که با یکدیگر تعامل داشته باشند و ضمن جداسازی ادارات، نور بهتری در فضا ایجاد کنند. این مشکل می تواند بر بهره وری و تمرکز کارکنان نیز تاثیر بگذارد.
پارتیشن ها به دو صورت موبایل و ثابت ساخته می شوند که بسته به شرایط می توانید از هر کدام از این پارتیشن ها استفاده کنید. پارتیشن های متحرک به طور موقت توسط بست هایی به زمین متصل می شوند و به همین دلیل امکان جابجایی این پارتیشن ها پس از نصب وجود دارد. در حالی که پارتیشن های ثابت در جای خود ثابت هستند و بعدا نمی توان آنها را جابجا کرد.عملکرد پارتیشن شیشه ای
پارتیشن های شیشه ای یکی از رایج ترین و مدرن ترین انواع پارتیشن هستند که به دلیل ظاهر زیبا و نصب و استفاده آسان، کاربردهای زیادی برای جداسازی فضا دارند. برخی از ویژگی های پارتیشن شیشه ای در زیر ذکر شده است.
ظاهر شیک و مدرن.

امکان مشاهده سایر قسمت ها
قیمت و بخش مناسب
نصب سریع و آسان
قیمت سقف کاذب
امکان انتقال پارتیشن و انتقال به فضای دیگر
عایق مناسب برای گرما، سرما
عایق صدا
تنوع بی نظیر در طرح و رنگ.
امکان چاپ طرح مورد نظر بر روی شیشه.
استفاده بهینه از فضا

انواع پارتیشن شیشه ای:
پارتیشن شیشه ای انواع مختلفی دارد که در زیر می توانید دسته بندی پارتیشن های شیشه ای را بشناسید:

پارتیشن شیشه ای بدون فریم و قاب
پارتیشن های فریم همانطور که از نامش پیداست دارای فریم و فریم هستند و پارتیشن های بدون فریم بدون فریم استفاده می شوند.

پارتیشن تک و دو شیشه ای
در ساخت پارتیشن شیشه ای عموما از شیشه های تک جداره و دو جداره استفاده می شود. پارتیشن های دو جداره عایق بهتری در برابر صدا و گرما هستند.

پارتیشن شیشه ای متحرک
دسته دیگری از پارتیشن های شیشه ای مربوط به پارتیشن های موبایل می باشد. پارتیشن های متحرک را می توان پس از نصب به راحتی به مکان دیگری منتقل کرد و به همین دلیل برای افرادی که قصد تغییر دکوراسیون را دارند بسیار مناسب است. برای اتصال پارتیشن های شیشه ای از پروفیل های آلومینیومی U استفاده می شود که به آنها پاسار می گویند.

  

پارتیشن شیشه ای ثابت
آخرین دسته پارتیشن های شیشه ای مربوط به پارتیشن های ثابت می باشد. پارتیشن های ثابت به طور کامل در محل استفاده نصب می شوند. برای اتصال پارتیشن های شیشه ای از پروفیل های آلومینیومی U استفاده می شود که به آنها پاسار می گویند.پارتیشن شیشه ای ریلی
در پارتیشن شیشه ای متحرک سیستم پارتیشن آن را می توان به صورت آکاردئونی به پهلو تا کرد. در واقع می توانید یک پارتیشن شیشه ای را کاملا جابجا کرده و باز و بسته کنید. امروزه اکثر پارتیشن های اداری سیار به صورت ریلی اجرا می شوند. پارتیشن شیشه ای تبدیل می شود

در این حالت سیستم به صورت ریلی است و در سقف کاذب از سیستم ریلی استفاده می شود که شیشه توسط غلتک های ریلی داخل آن قرار گرفته و حرکت می کند.

در این روش از شیشه استحکام 10 میل استفاده می شود. لیوان ها به شکل اسلایدهایی هستند که در جهات مختلف در کنار یکدیگر قرار می گیرند و یا به صورت آکاردئونی روی هم تا می شوند.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.