بازسازی ساختمان

۷۱۷ بازديد
بازسازی ساختمان
اصلاح خانه خود و اصلاح ساختمان ها، اصلاح خانه ها و شرکت های خود را به ما بسپار. طراحی پیش از اجرا، انواع بازسازی خانه و تجاری، دکوراسیون داخلی و طراحی فضا و معماری داخلی و خارجی منزل، کلیه کارهای اجرایی از قبیل:

انواع کفپوش، سقف کاذب، کاشی و سرامیک و ...، اصلاحات در طراحی داخلی، تاسیسات برقی و مکانیکی، نقاشی، کاغذ دیواری و دیوارپوش های مدرن، کابینت و دکوراسیون چوبی، کلیمالیت شیشه، بازسازی و شستشوی نمای ساختمان، تعویض و بازسازی از کابین موتور و آسانسور با توجه به بودجه و ما محیط شما را به بهترین شکل برای شما می سازیم.


مشاوره در مورد بازسازی ساختمان
تمامی مشاوره های ما با کارفرما کاملا رایگان است، در صورت داشتن هرگونه سوال می توانید با ما تماس بگیرید و پاسخ سوالات خود را دریافت کنید. و بیشتر سوالاتی که می‌پرسیم، هزینه بازسازی ساختمان چقدر است؟ ما باید پس از بازدید و درخواست پروژه، این موضوع را به کارفرما اطلاع دهیم.

هزینه بازسازی ساختمان
هرکسی که قصد بازسازی دکوراسیون داخلی خود را دارد، در مرحله اول بحث در مورد هزینه بازسازی منزل بیش از مسائل دیگر اهمیت دارد. هزینه بازسازی خانه کمتر از بازسازی و ساخت خانه جدید است.

به همین دلیل است که افرادی که می خواهند در محل زندگی خود تغییراتی ایجاد کنند. روش بازسازی خانه روشی ارزان تر و اقتصادی تری محسوب می شود. عوامل زیادی در تخمین قیمت یک خانه نقش دارند.

بازسازی کف:
کاشی و سرامیک ( متری 250 تا 500 هزار تومان )
سنگ (300 یا بیشتر در هر متر مربع)
چوب (300 و بیشتر در هر متر مربع)
این هزینه ها برای صنعت ساختمان متوسط ​​بوده و شامل هزینه مصالح و نصب می باشد. هزینه های شما ممکن است متفاوت باشد.مراحل بازسازی ساختمان
در وهله اول پروژه و مشاوره به کارآفرین
اطلاعیه بودجه به کارشناس ما
برنامه ریزی و دریافت لیست وظایف
شما هرگز بیمه ساختمان و بیمه بی نام را از دست نخواهید داد.
مصالح ساختمانی اضافی را جمع آوری کنید.
خاموشی و قطعی آب، برق، گاز
برق و آب باید جدا از همسایه یا از حیاط تهیه شود.
تخریب تمام آثار اولیه
دیوار چین
کار برق
نصب لوله های آب و گاز.
گچ
کابینت ها
نقاشی ساختمان ها
کاغذ دیواری
نصب تزئینات
نظافت و غیره
کلید تحویل
بازسازی ساختمان

تخریب و بازسازی ساختمان.
در این مرحله از نوسازی ساختمان معمولاً پس از ایمن سازی ساختمان و شخص شروع می شود، باید الزامات ایمنی را به طور کامل رعایت کرد و در حین کار مجوز همسایگان ساختمان گرفته و در نظر گرفته شود. مالک قبل از شروع ساخت و ساز در خانه، بخواهید در جلسه ای به همسایگان خود اطلاع دهید و زمان مشخصی برای کار پر سر و صدا در نظر گرفته می شود.
معمولا بر اساس تجربه، در این مواقع بین ساعت 10:00 تا 13:00 و 15:00 تا 17:00 زمان مناسب برای انجام کارهای پر سر و صدا است و هر روز سعی کنید از محوطه و پله ها و یا محل کار کارگران و معلمان خودداری کنید. بیا و برو تمیز کن تا همسایه ها شکایت نکنند و سعی کن طبق برنامه کاری پیش بری و پروژه خودت رو در اسرع وقت تحویل بدی.
بازسازی ساختمان قبل از بارگیری زباله سعی کنید زباله ها را در کیسه ای با وزن سبک بارگیری و آماده کنید.
و زمان را با خاور یا نیسان مشخص کنید. برای حمل زباله به هیچ عنوان زباله های خود را در کوچه و خیابان نیندازید زیرا ماموران شهرداری به شما هشدار می دهند که هزینه نوسازی را دریافت کنید و حق پلمپ را دارند. پروژهطراحی بازسازی ساختمان.
بازسازی ساختمان، مشتری ممکن است 100 ایده برای بازسازی یا نوسازی داشته باشد، بهتر است با مهندس طراح ما هماهنگ کنید تا به ایده های خود نزدیک شوید.
و پس از تایید کارفرما شروع به کار می کنیم. و فضا به فضا برای کارفرما طراحی می کنیم و این طراحی کاملا رایگان است البته بستگی به حجم پروژه دارد.


بازسازی ساختمان های تهران
بازسازی ساختمان در تهران شامل ساختمان های قدیمی، فرسوده یا ساختمان های جدید است و تیم ما این خدمات را به صورت حرفه ای ارائه می دهد.
تیم ما بازسازی را در تهران و بازسازی را در کرج انجام می دهد. تا هشتگرد و دماوند محدودیتی برای این مناطق نداریم. تیم ما طبق برنامه ای که در دفتر می گذاریم کار را جلو می برد و تیم ما با تجربه و آگاه است. تیم در هر زمینه در حال کار هستند.

بازسازی ساختمان های قدیمی
نوسازی ساختمان های قدیمی معمولا به جای نوسازی ساختمان نیازمند نوسازی است. بازسازی این ساختمان ها به هیچ وجه سودی نخواهد داشت. برای بازسازی حتما فرم بازسازی را از نزدیکترین دفتر خدمات الکترونیکی خود دریافت کرده و پس از ارسال سفارش در اختیار ما قرار دهید تا تیم شروع به طراحی کند و پس از تایید نقشه ها و صدور پروانه ساختمان شروع کنیم. برای اجرا



تیم بازسازی ساختمان
تیم بازسازی ساختمان شامل:

مهندس مشاور
مهندس طراح
مهندس اجرایی
یا پیمانکار اجرایی
کارگر دائم
در صورت لزوم محافظت کنید
صنعتگران متخصص
بازسازی ساختمان

مدت زمان بازسازی ساختمان
بازسازی کل ساختمان از صفر تا صد بین 15 تا 60 روز کاری زمان می برد و این زمان بستگی به خواسته های کارفرما توسط تیم ما دارد.به طور متوسط ​​6 تا 12 ماه طول می کشد تا یک پروژه بازسازی کامل (یعنی تخریب و ساخت) برای هر طبقه انجام شود، اما همه اینها به اندازه و پیچیدگی کلی پروژه و همچنین افرادی که برای انجام آن استخدام می کنید بستگی دارد. . کار و میزان کار، به شما بستگی دارد. .

ما زمان قابل توجهی را صرف برنامه ریزی هر یک از پروژه های خود می کنیم. این زمان برنامه ریزی باید شامل تنظیم شرایط باشد.



درصد پیمانکاران نوسازی ساختمان
نوسازی ساختمان درصد پیمانکاری مربوط به هزینه پروژه – مدت – مسافت – و ... می باشد. معمولا بین 15 تا 25 درصد قرارداد منعقد می شود.

مراحل بازسازی ساختمان سرویس بهداشتی
بازرسی لوله کشی و لوله نوسازی ساختمان: اگر در حال بازسازی خانه خود هستید، باید آب یا برق ساختمان را قطع کرده و سپس لوله ها را تعویض کنید.

بازسازی ساختمان عایق: با توجه به رطوبت موجود در سرویس بهداشتی، عایق کاری و استفاده از مصالحی که آب را از بین نبرند بسیار حائز اهمیت است. استفاده از چندین لایه عایق برای محافظت از ساختمان بسیار مهم است.

بازسازی روکش و کفپوش ساختمان: روکشی که در سرویس بهداشتی استفاده می شود معمولا دارای ابعاد خاصی است. انتخاب رنگ و طرح به عهده شماست.

اصلاح ساختمان شیرآلات: انتخاب شیر آب علاوه بر سلیقه شما به طراحی و چیدمان سرویس بهداشتی نیز بستگی دارد. انواع شیر آب در بازار موجود است.

درب ورودی ضد رطوبت: برای انتخاب سرویس بهداشتی باید از درهایی استفاده کنید که ضد رطوبت بوده و با قرار گرفتن در محیط مرطوب شکل طبیعی خود را از دست ندهند.

بازسازی ساختمان کابین دوش: یکی از عناصر زیبایی حمام های امروزی استفاده از کابین دوش است. کابین دوش حمام شما را مرتب تر نشان می دهد و از پخش شدن قطرات آب هنگام دوش گرفتن جلوگیری می کند.بازسازی ساختمان پنکه: وجود پنکه در سرویس بهداشتی بسیار ضروری است. فن بو و بخار را به بیرون هدایت می کند.

بازسازی سیستم گرمایشی ساختمان: سیستم گرمایشی در سرویس بهداشتی مخصوصاً در فصل زمستان مورد نیاز است. رادیاتور ضد آب و حوله خشک کن در حمام و توالت استفاده می شود.

بازسازی ساختمان سنگ آستانه: سنگ آستانه از خروج آب از توالت فرنگی جلوگیری می کند، بنابراین پس از اتمام ساخت و تعمیر توالت، آخرین مرحله نصب سنگ آستانه است.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.