خرید گوگل ویس

۵۰۴ بازديد
شماره دائمی مجازی ایالات متحده یا Google Weiss یکی از سرویس های گوگل است که می توانید برای دریافت شماره تلفن در ایالات متحده خریداری کنید.


گوگل ویس کدام حساب ها را می تواند بخرد؟

یک حساب کاربری اینستاگرام بسازید
تأیید و تأیید حساب Bainance ایالات متحده
یک Apple ID دائمی بسازید
ساخت اکانت واتساپ (آموزش)
برقراری تماس صوتی با ایالات متحده (رایگان)
ارسال یا دریافت اس ام اس رایگان
یک حساب کاربری در سایت های مختلف خارجی ایجاد کنید که باید شماره را تأیید کنید
استفاده نامحدود و نامحدود به صورت رایگان و بدون نیاز به شارژ مجدد
شماره ایالات متحده برای ایجاد یک حساب کاربری فیس بوک
اگر برای تأیید حساب فیسبوک خود به یک شماره ایالات متحده نیاز دارید، بهترین گزینه استفاده از شماره مجازی Google Weiss است. همچنین می توانید حساب فیسبوک خود را با استفاده از یک شماره دائمی ایالات متحده تأیید کنید یا می توانید شبکه های اجتماعی دیگری ایجاد کنید. یکی از مزایای گوگل ویس این است که دائمی و همیشه در دسترس شماست و هر زمان که نیاز داشتید می توانید از آن استفاده کنید.

خرید گوگل ویس برای بایننس
همانطور که می دانید یکی از مشکلات ایرانیان ایجاد اکانت قانونی در بایننس است و اگر می خواهید حساب ثانویه بایننس ایجاد کنید باید از شماره خارجی معتبر استفاده کنید. یکی از بهترین شماره های مجازی دائمی برای بایننس گوگل ویس است که دارای پیشوند آمریکا و همچنین دائمی است و در صورت نیاز به تایید مجدد حساب خود می توانید به این شماره دسترسی داشته باشید.

شماره مجازی دائمی Google Weiss یا USA را خریداری کنید
پس از خرید شماره مجازی Google Weiss، یک شماره تلفن ایالات متحده خواهید داشت که فقط متعلق به شماست و هیچ کس دیگری به آن دسترسی نخواهد داشت.

در واقع، با Google Weiss می توانید یک شماره مجازی داشته باشید که می توانید به راحتی در چندین گوشی هوشمند و سیستم دسکتاپ خود به آن دسترسی داشته باشید.شماره مجازی دائمی آمریکا

خرید گوگل ویس به این معنی است که شما فقط یک بار پرداخت می کنید و این شماره مجازی آمریکا را خریداری می کنید، توجه داشته باشید که پس از خرید، شماره گوگل ویس نیازی به شارژ مجدد ندارد و برای همیشه در دسترس شما خواهد بود و حتی می توانید با این شماره چندین اکانت بسازید. . شماره Google Voice از گوگل محدودیتی ندارد و با آن می توانید در تمامی نرم افزارها و سایت هایی که نیاز به شماره آمریکا دارند ثبت نام کرده و کد تایید را دریافت کنید.

خرید شماره مجازی آمریکا
اگر نیاز به خرید یک شماره مجازی ایالات متحده دارید که دائمی و همیشه در دسترس باشد، بهترین معامله برای شما گوگل ویس است که هزینه آن نیز بسیار کم است.

با خرید شماره مجازی آمریکا شماره ای با کد آمریکا خواهید داشت که می توانید به صورت نامحدود با آن تماس بگیرید و همچنین پیام ارسال و دریافت کنید.این شماره برای ایجاد حساب کاربری در سایت هایی که امکان ساخت اکانت با شماره ایرانی وجود دارد استفاده می شود. . امکان پذیر نیست، بسیار مفید و کارآمد است.خرید شماره مجازی برای اپل آیدی
شما به راحتی و با خیال راحت می توانید اکانت اپل آیدی خود را با شماره مجازی دائمی آمریکا ایجاد کنید و همیشه به آن دسترسی خواهید داشت و هیچکس جز شما به این شماره و اطلاعات دسترسی نخواهد داشت.



شماره آمریکا برای شماره گیری
اگر می خواهید در شبکه اجتماعی TickTock ثبت نام کنید و به یک شماره آمریکایی امن و همیشه در دسترس نیاز دارید، Google Weiss بهترین گزینه است. می توانید با هزینه ای بسیار ناچیز یک شماره آمریکا دریافت کنید که برای ساخت اکانت در خارج از کشور مناسب است یکی از ویژگی های گوگل ویس این است که برای ساخت اکانت برای تیک تاک و سایر شبکه های اجتماعی استفاده می شود.ویژگی‌های شماره‌های مجازی دائمی Google Weiss ایالات متحده


  • بدون تاریخ انقضا
  • نیازی به شارژ مجدد نیست
  • بدون محدودیت در دریافت تماس
  • بدون محدودیت برای ارسال پیامک
  • هیچ محدودیتی برای تماس وجود ندارد
  • کد تایید را فورا و سریع ارسال کنید
  • بدون محدودیت برای دریافت پیامک
  • فعالیت های ارتباطی خود را پیگیری کنید
  • ارسال پیام از طریق موبایل یا سیستم
  • تحویل فوری و سریع از دنیای بازیکنان.
  • یک شماره مجازی منحصر به فرد برای شما داشته باشید
  • افراد دیگر به شماره شما دسترسی ندارند
  • شماره مجازی دائمی ایالات متحده با استفاده آسان
  • شما به هیچ مدرکی مانند پاسپورت نیاز ندارید.
  • بدون محدودیت برای ثبت نام در سایت ها و اپلیکیشن ها



خرید شماره مجازی دائمی
خیلی از دوستان دائمی بودن شماره آنها را مهم می دانند و به شماره ای نیاز دارند که همیشه در دسترس آنها باشد و فقط متعلق به آنها باشد. اگر نیاز به خرید یک شماره مجازی دائمی با پیشوند ایالات متحده دارید، گوگل ویس بهترین گزینه است. این برای تو است.

Google Weiss چگونه کار می کند
برای استفاده از گوگل ویس کافیست یک شماره مجازی از بازیکنان کره زمین خریداری کنید و پس از آن به راحتی می توانید از آن در حساب کاربری خود استفاده کنید. لازم به ذکر است که با استفاده از گوگل ویس هزینه مکالمه کمتری خواهید داشت. این سرویس یک شماره ویژه برای ارسال پیام، برقراری تماس ارائه می دهد. افراد دارای Google Weiss به همه پیام‌هایی که می‌خواهند دسترسی دارند. همچنین می‌توانید دستگاه‌های فوروارد و منشی تلفنی را در Google Weiss قرار دهید. همچنین مکالمه بین المللی به صورت رایگان امکان پذیر خواهد بود و هیچ تفاوتی با مکالمات ملی ندارد.
بدون شک گوگل ویس را می توان بر روی هر دستگاهی که به اینترنت متصل می شود استفاده کرد. این سرویس شباهت زیادی به جیمیل دارد و از طریق اینترنت قابل استفاده است.از ویژگی‌های مثبت شماره مجازی Google Weiss می‌توان به قابلیت ادغام با تماس‌های تلفنی و پیام‌های متنی، شناسه تماس گیرنده، کپی کردن هر پیام صوتی، سفارشی‌سازی خوش آمدگویی و فیلتر کردن هرزنامه اشاره کرد.

شماره مجازی دائمی Google Voice ایالات متحده را دریافت کنید
دریافت شماره مجازی آمریکا به این صورت است که پس از خرید رمز جیمیل و اکانت گوگل ویس برای شما ارسال می شود و با ورود به آن حساب می توانید از شماره مجازی دائمی آمریکا استفاده کنید. شما همچنین می توانید این شماره مجازی گوگل ویس را به جیمیل خود منتقل کرده و به صورت نامحدود و بدون محدودیت از آن استفاده کنید.

سایت شماره های مجازی ایالات متحده آمریکا
با کمک شما دوستان عزیز و ارائه خدمات سریع و ارزان توانستیم به یکی از سایت های پیشرو در خرید شماره مجازی آمریکا در ایران تبدیل شویم و منتظر ارائه بهترین خدمات به شما همراهان همیشگی شما هستیم. از حامیان ما بپرسید و مشکل خود را حل کنید.

برای ایجاد واتس اپ یک شماره مجازی ایالات متحده بخرید
بسیاری از دوستان باید واتس اپ را با پیشوند ایالات متحده برای تجارت خود و حتی حساب شخصی خود ایجاد کنند. برای آنها مهم است که این شماره همیشه در دسترس باشد و بتوانند از آن استفاده کنند. پیشنهاد ما به شما دوستان عزیز گوگل ویس این است که امکان ساخت واتس اپ با این شماره وجود دارد و همچنین می توانید از آن برای ایجاد اکانت های دیگر مانند ساخت اپل آیدی و سایر سایت های خارجی استفاده کنید.

تنها چیزی که برای ایجاد واتس اپ با گوگل ویس نیاز دارید این است که باید به نکاتی توجه کنید که به راحتی می توانید از آموزش ساخت واتس اپ با گوگل ویس یاد بگیرید.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.