ماربل شیت

۵۰۵ بازديد
دیوارپوش چیست؟
به هر چیزی که دیوار را بپوشاند و جذابیت آن را افزایش دهد دیوارپوش می گویند. دیوارپوش ها با هزینه بسیار کم می توانند کاستی های دیوارها را پوشش دهند و با هزینه بسیار کم جذابیت دیوارها و فضای ساختمان را افزایش دهند. بنابراین، برای طراحی خانه توجه زیادی وجود دارد. دیوارپوش ها در کلیه مراکز اداری، آموزشی و مدارس قابل استفاده می باشد.

نوع پوشش دیوار

    

چرا این روزها همه از دیوارپوش استفاده می کنند؟
امروزه با توجه به رشد طراحان طراحی داخلی و اهمیت داشتن یک خانه زیبا و متناسب با لوازم و لوازم منزل، اکثر افراد به طراحی خانه با دیوارپوش روی آورده اند. دیوارپوش هایی با توجه به شکل و سلیقه در بازار وجود دارد و با قیمت بسیار مقرون به صرفه و قابلیت اجرای سریع طرفداران زیادی پیدا کرده است.مزایای استفاده از دیوارپوش چیست؟
استفاده از کاغذ دیواری باعث ایجاد زیبایی بصری می شود: در یک ساختمان تجاری به منظور افزایش خدمات و جذب مشتریان بیشتر و رقابت با رقبای خود می توانید با ایجاد زیبایی بصری و استفاده از کاغذ دیواری دل مشتریان خود را به دست آورید و اثری ماندگار بر جای بگذارید. بر روی آنها .. با استفاده از کاغذ دیواری با برند خود به راحتی می توانید به والپیپرها دسترسی داشته باشید.در ذهن و قلب مشتریان خود هستید.
آنها اشکال مختلفی دارند: دیوارپوش ها اشکال مختلفی دارند، به این معنی که اگر از همان نوع دیوارپوش ها خوشتان می آید، مجبور نیستید خانه یا محل کار خود را تغییر دهید، می توانید به هر چیزی که نمی توانید با "رابطه ما" برسید، برسید. در دکو تهران.
قابل استفاده برای رفع عیوب دیوار: در صورت وجود ترک، سوراخ و آب خیس بر روی دیوارهای شما و یا مشکلات دیگر، به راحتی می توانید با پوشاندن دیوارها تمامی این عیوب را پوشش دهید و دیگر نیازی به نقاش یا با قیمت گزاف ندارید.دیوارپوش های دائمی و نیمه دائمی: برای افرادی که علاقه مند به استفاده از دیوارهای خاص در هر فصلی هستند، دیوارپوش های موقت گزینه بسیار مناسبی است، اما در مکان های دیگر مانند مدارس و ادارات، دیوارهای دائمی مناسب تر از نیمه دائمی هستند.

انواع دیوارپوش های بادوام: دیوارپوش ها نسبت به سایر مواد معمولی مانند رنگ یا کاغذ دیواری دوام بیشتری دارند و همچنین می توان آنها را به صورت ماهانه تمیز کرد.
دیوارپوش ها را می توان به راحتی نصب کرد: بعد از تهیه رول دیوارپوش می توانید نصب دیوارپوش را شروع کنید.

یکی از پرطرفدارترین دیوارپوش ها از نوع ماربل شیت است، اما دال مرمر چیست؟
ورق مرمر نوعی دیوارپوش جدید و باکیفیت است که به دلیل طراحی زیبا و تنوع در اشکال از جایگاه ویژه ای در بین صاحبان فعلی آن برخوردار است. اسلب های مرمر را می توان در مکان های مختلف نیز مورد استفاده قرار داد.

     

کاغذ دیواری ماربل شیت کجاست؟
متخصصین دکوتهران توانایی ساخت و نصب دال مرمر و سایر انواع دیوارپوش را چه در تهران و چه در مناطق دیگر اعم از روستاها و شهرها بر عهده دارند، کافیست شکل مورد نظر خود را انتخاب کرده و با ما تماس بگیرید.

خواص سنگ مرمر
ضد باکتری
عایق حرارتی
عایق صدا
ضد جرم
ضد رسوب
ثبات رنگ
نصب سریع و آسان
تک نما
نوع رنگ

کجا می توانم از صفحات مرمر PVC استفاده کنم؟
دیوارپوش های مرمر را می توان در هر مکانی استفاده کرد و در فضای مورد استفاده زیبایی و شیک ایجاد کرد. اما اغلب از تخته های مرمر در مکان های زیر استفاده می کنند:

اتاق کنفرانس
اتاق تئاتر
رستوران استاندارد
لابی هتل
در قایق ها و قایق های تفریحی
هال
کافی شاپ
سازمان
مزون
حمام
حمام
دوبو

نحوه نصب دیوار ماربل شیت
ابتدا باید طرح مورد نظر را برای دیوارهای مرمر انتخاب کنید و پس از تماس با ما در دکو تهران، کارشناسان کاشی مرمر را برای آنها نصب می کنند. . صفحات مرمر را بشکنید و هزینه های اضافی را روی دستان خود قرار دهید.انواع سنگ مرمر چیست؟
اگر به اطراف نگاه کنید، خواهید دید که افرادی که در مکان های مجلل نشسته یا کار می کنند، حداقل بخشی از فضا را سنگ ریخته اند، اما آیا واقعاً سنگ های تزئینی هستند یا سنگ مرمر؟ درست است که سنگ مرمر به دلیل وزن سنگ تزئینی و قیمت بالا، دیگر از نوع واقعی استفاده نمی شود، اما در چیدمان سنگ مرمر همان زیبایی را به جای خود می آورد، اما با قیمت ارزان تر و امنیت بالاتر اما چه نوع دیوارپوش مرمری؟



چگونه می توانم هر نوع دیوارپوش یا ماربل شیت را سفارش دهم؟
مشتریان عزیزی که مایل به نصب و سفارش طرح های مختلف دیوارپوش و کاشی مرمر هستند می توانند از طریق تماس با کارشناسان و مشاورین دکوتهران با ما تماس گرفته و طرح مورد نظر خود را انتخاب کنند و ثبت نام کنند تا سفارش خود در اولین و سریع ترین زمان ثبت شود. زمان در خانه . ، منطقه محل کار و با جذاب ترین شکل را بگیرید.

قیمت دیوارپوش
هزینه نصب پانل های دیواری به عوامل مختلفی بستگی دارد که عبارتند از:

نوع پوشش دیوار
میزان ساخت مورد نیاز برای نصب دیوارپوش
شکل مورد نظر
مرد و زن
قیمت طراح در صورت وجود
برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

مزایای استفاده از پارچه های مرمر و دیوارپوش چیست؟
می توان آن را در هر طرف، چه صاف و چه ناهموار قرار داد
ضد شوک
ضد خش
می توان آن را با صابون صنعتی یا صابون خانگی ساده شست
دال های مرمر و انواع دیگر دیوارپوش ها آنتی باکتریال هستند.
عایق صدا هستند
انعطاف پذیری بالایی برای نصب یا حمل و نقل دارند
آنها آتش ندارند

از چه نوع دیوارپوشی استفاده کنم؟
انتخاب کاغذ دیواری سلیقه ای است و می توانید شکل دلخواه را به دلخواه سفارش دهید اما برخی ترجیح می دهند موفقیت بیشتر و گزینه های بهتر را از مشاوران ما بخواهند و سپس بهترین فرم را انتخاب کنند. همچنین می‌توانید با مشاوران ما گفتگو کنید و بهترین گزینه را برای هر مکانی انتخاب کنید.واد
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.