سقف کاذب

۶۰۱ بازديد
استفاده از سقف کاذب چیست؟
ویژگی های یک سقف کاذب خوب چیست؟
مزایا و مضرات سقف جعلی ربیتز چیست؟ سقف کاذب چگونه انجام می شود؟ برای آشنایی کاملاً با این نوع سقف کاذب ، باید به سؤالات مختلف در مورد آن پاسخ دهید. این نوع سقف مزایای بسیاری دارد که مدت هاست برای ساختمانها استفاده می شود. یکی از مواردی که باید در مورد سقف جعلی Rabitz بدانید ، قیمت و مدت زمان اجرای آن است که در زیر بررسی خواهیم کرد.
به طور کلی ، طرح های مختلفی را می توان در سقف جعلی اجرا کرد. Rabitz یکی از سقف های دروغین است که شامل شبکه های گالوانیزه و خمپاره های مختلف روی آن است. از این نوع سقف می توان برای اکثر ساختمانها استفاده کرد ، اما بیشتر برای معماری کلاسیک استفاده می شود. اگر کاملاً با این سقف آشنا هستید ، می توانید انتخاب صحیحی انجام دهید. این طرح به طور کامل سقف جعلی ربیتز را به ما می پیوندد تا با Rabits آشنا شویم.

سقف ربیتز چگونه انجام می شود؟(آجر داخلی)
این نوع سقف از قسمت های مختلفی ساخته شده است که اگر قصد استفاده از آن را دارید ، بهتر است با تمام اجزای آن آشنا شوید تا بتوانید با کیفیت مورد نظر یک سقف را آماده و پیاده سازی کنید. شخص مسئول قرار دادن سقف کاذب باید برای نتیجه کار با کیفیت ، نکات زیادی را در این زمینه دنبال کند. سقف جعلی Rabitz دارای قسمت های مختلفی است که برخی از آنها بسیار مهم هستند و بسیاری از نقاط فنی باید برآورده شوند ، برخی از آنها در زیر ذکر شده است.


    
تقویت عمومی
تقویت کننده حلق آویز ، سقف آویزان ربیتز را به سقف اصلی متصل می کند. این تقویت کننده ها از دو طریق ساخته شده اند:
جوشکاری: آویزان تقویت با جوش به سقف اصلی وصل می شود.توجه داشته باشید که در صورت استفاده از این روش ، حداقل طول جوش باید 2 سانتی متر باشد و حداقل قطر تقویت باید 6 میلی متر باشد.
دفن: در این روش ، تقویت آویز باید در هنگام ساخت سقف اصلی انجام شود. اگر سقف اصلی دارای صفحات بتونی یا کرومیت باشد ، باید از این روش استفاده شود ، زیرا نرده های بتونی روی سقف و بال پایین کرومیت برای پشتیبانی از وزن سقف کاذب طراحی نشده اند تا از روش جوشکاری استفاده نشود.
زاویه های بلبرینگ
  

اتصال سقف کاذب (قیمت سقف کاذب) به آرماتور آویزان با گوشه های تحمل انجام می شود. در اینجا نکات عملی برای گوشه های یاتاقان ها آورده شده است:
گوشه ای پشتیبان باید در کنار سقف و گوشه ها استفاده شود.(قیمت ماربل شیت)
به هیچ وجه نباید از مواد بازیافتی برای زاویه استفاده شود.
اندازه گوشه های یاتاقان بین 3 تا 5 سانتی متر است.
حداکثر فاصله بین زاویه های تحمل سقف های معمولی باید حداکثر 60 سانتی متر باشد.
تقویت جانبی
آرماتورها مسافت گوشه های بلبرینگ را پوشش می دهند. کار آنها در زیر سقف کاذب این است که شبکه Rabitz را حفظ کنید و اجازه ندهید که خم شود. علاوه بر این ، شکل کلی طراحی سقف با تقویت جانبی تعیین می شود. این پرونده جوانب مثبت و منفی خود را دارد که برخی از آنها در زیر ذکر خواهیم کرد:
طول جوش باید از هر طرف حداقل 2 سانتی متر باشد.(آذران پلاستیک)
اندازه مجاز برای میله های جانبی بین 6 تا 10 میلی متر است.
حداکثر فاصله ای که میله های جانبی باید یکدیگر را داشته باشند 25 سانتی متر است.


 
توری ربیتز
شبکه Rabitz با چسباندن سیم های نازک به یک سری از شبکه های گالوانیزه ساخته می شود. این ستون های اصلی پل یا ستون نامیده می شوند. تعداد پل ها در شبکه Rabitz یکی از معیارهای ارزیابی و نامگذاری خرگوش است.معیار دیگر برای در نظر گرفتن وزن Rabitz است.

سیمهای گالوانیزه
این سیم برای اتصال شبکه های Rabitz با زیر آجیل یا اتصال شبکه ها به یکدیگر استفاده می شود. این سیم ها سیم هایی با قطر حداکثر 0.8 میلی متر هستند و از فولاد گالوانیزه ساخته شده اند. خوب است بدانید که این سیم ها نسبتاً نرم و ضد زنگ هستند.

پوشش داده شده با گچ یا سیمان
گچ گچ یا گاهی اوقات سیمان برای پر کردن حفره های شبکه Rabitz استفاده می شود. در این بخش مصرف مواد بسیار زیاد است و زباله های زیادی دارد. ملات زندگی (سقف کاذب در البرز) معمولاً برای کاهش پرتاب مواد استفاده می شود. این یکی از مراحل است که تجربه و مهارت هنرمند ربیتز بسیار مهم است و تخصص وی می تواند از مشکلات بسیاری جلوگیری کند.

گچ کاری سقف کاذب
این مرحله آخرین مرحله ای است که با چشم غیر مسلح قابل مشاهده است. این مرحله مربوط به ظاهر سقف است که شامل ظاهر گچ و ..
دستگاه هایی که برای اجرای خرگوش استفاده می شوند
بسیاری از ابزارها برای انجام Rabitz استفاده می شوند ، از جمله دستگاه جوشکاری ، انبردست تقویت کننده ، قیچی تقویت کننده ، لوله کشی و غیره.

از کجا می توان از خرگوش ها استفاده کرد؟
سقف جعلی Rabitz بسیاری دریافت کرده است و می تواند در مکان های مختلف از جمله موارد زیر مورد استفاده قرار گیرد:
دکوراسیون داخلی

سقف های کاذب و امکانات برای پوشش


  

مزایا و مضرات سقف های جعلی Rabitz و گچ
فواید:
می توان آن را در طرح های مختلف اجرا کرد.
مواد مورد نیاز برای این کار در دسترس است.
سرعت اجرای آن بالاتر از موارد دیگر است.مضرات:
گچ کاری به پول زیادی نیاز دارد.
وزن آن در مقایسه با سقف جعلی Knauf زیاد است.
در طول گچ و مراحل آن محدودیت زمانی وجود دارد.
نجاری به مقدار زیادی ملات نیاز دارد.
این نوع سقف کاذب عایق صدا نیست.
پلاستیک به دلیل همرفت گرما می تواند پشت سر بگذارد.

خرگوش ها چه پایه ای دارند؟
سقف های معلق راتز بر اساس وزن و تعداد ستون ها به دو مورد تقسیم می شوند. وزن Rabitz به ضخامت ورق مورد استفاده برای تهیه بستگی دارد و هرچه Rabitz سنگین تر باشد ، گران تر خواهد بود. معنی یک ستون یا پل همان ردیف هایی است که در برگ Rabitz وجود دارد و هرچه ستون های بیشتری وجود داشته باشد ، کیفیت و قدرت بهتری در آنجا رایتز خواهد بود. با این حال به خاطر داشته باشید که تعداد پل ها هیچ ارتباطی با خرگوش ها ندارد. در کشور ما خرگوش ها بیشتر 7 ، 9 ، 11 و 13 قدم هستند.

مراحل اجرای یک سقف کاذب ربیتز
اولین قدم برای برداشتن ترکیب تقویت کننده های آویزان در سقف اصلی است.
مرحله دوم انجام خط تراز و کاهش مقدار اضافی تقویت آویزان است.
در این مرحله ، میله های حلق آویز به گوشه های بلبرینگ جوش داده می شوند.
در این بخش ، تقویت های جانبی با استفاده از سیم های گالوانیزه به شبکه Rabitz متصل می شوند.
در این مرحله ، شبکه های Rabitz با استفاده از سیم گالوانیزه به یکدیگر وصل می شوند.
سطح سقف را بررسی کنید
پوشش حفره های خالص Rabitz
چراغ های پنهان در این مرحله نصب شده اند.
در مرحله آخر ، گچ کاری سقف نهایی شده است.

زمان اجرا
مدت زمان سقف پایین ربیتز به عوامل مختلف بستگی دارد و ممکن است برای ساختمانهای مختلف متفاوت باشد.از عوامل موثر در زمان اجرا می توان به موقعیت مکانی، اندازه سقف، مهارت پیمانکار، شرایط آب و هوایی، نوع طراحی (قیمت ابزار پلی یورتان)، ابزار، تخصص افراد. دویدن رابیتس و ...
به طور کلی می توان گفت که اگر پیمانکاران از مهارت و تخصص کافی برخوردار باشند می توانند سقف ساده را با سرعت 30 تا 40 متر مربع در روز اجرا کنند این میزان در شرایطی است که کار توسط 2 استادکار انجام می شود و سقف آن خیلی ساده بدون برنامه باش

قیمت سقف کاذب ربیک
هزینه و همچنین مدت زمان کار به عوامل مختلفی بستگی دارد و نمی توان مبلغ مشخصی را برای آن تعیین کرد. این عوامل شامل هزینه گچ سفید، اندازه سایت، هزینه زیرسازی و جوشکاری سقف های کاذب، نوع طراحی، هزینه مصالح مورد استفاده (مانند هزینه شبکه رابیتس، ملات استفاده شده، زاویه و آرماتور) و ... می شود ..
 
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.