دیوارپوش

۶۵۵ بازديد
خرید بهترین مدل کاغذ دیوارپوش: یکی از مهمترین مراحل طراحی دکوراسیون داخلی خانگی ، انتخاب نوع تصویر زمینه برای اتاق نشیمن ، اتاق خواب و پله ها است.

تصاویر پس زمینه در بازار به عنوان یک پوشش دیوارپوش در طرح ها و رنگ های مختلف در بازار موجود است. و در رول و متر فروخته می شود. علاوه بر این مقاله ، ما اطلاعات بیشتری در مورد تصاویر پس زمینه ، انواع کاغذ دیواری ، تنظیم تصویر زمینه و انتخاب تصویر زمینه دکوراسیون مناسب ارائه می دهیم.

در میان انواع تصاویر پس زمینه ، تصاویر پس زمینه با روکش وینیل با دوام تر است. این تصاویر پس زمینه ضد آب و قابل شستشو است. این نوع کاغذ دیواری به خودی خود به دو دسته تقسیم می شود: تصاویر پس زمینه با یک لایه وینیل در پشت آنها. کاغذ دیواری با یک لایه وینیل روی آنها. نوع دوم در برابر آب مقاوم تر است و به راحتی از بین می رود.(آذران پلاستیک)

    

مدل های جدید کاغذ دیوارپوش
طرح زیر طراحی زیبایی از تصاویر پس زمینه را به همراه دارد که از آن می توانید ایده بگیرید.

مراحل نصب
در مرحله اول ، دیوار ساخته شده است ، به عبارت دیگر آسیب ها و سوراخ های روی دیوار برداشته می شود و کاملاً صاف می شود. و سپس رول ها نصب می شوند.

مواد دیواری تأثیر عمده ای در نصب کاغذ دیواری دارد. پس زمینه ها بهتر روی دیوارهای گچ قرار می گیرند.

کاغذ دیواری برای چه چیزی استفاده می شود؟
تصاویر پس زمینه در رنگ ها و طرح های مختلف تولید می شود ، بنابراین استفاده از آنها گسترده است. استفاده از تصاویر پس زمینه برای پوشاندن دیوارهای مختلف متداول است. برخی از این برنامه ها عبارتند از:

زمینه برای فروشگاه های تجاری
زمینه برای فضاهای اداری
زمینه برای یک اتاق خواب خانگی
کاغذ دیواری برای پذیرایی در خانه
تصویر زمینه اتاق خواب کودکان
برای هر یک از این موارد باید از کاغذ دیواری ویژه استفاده شود.به عنوان مثال ، تصاویر پس زمینه اتاق کودکان باید به گونه ای باشد که اتاق را به یک فضای گرم برای کودک تبدیل کند. از رنگ های خفیف برای اتاق کودکان معمولاً برای راحتی کودک استفاده می شود.

   

    

  

  

 



چیزهای مهم
برای اتاق نشیمن ، استفاده از الیاف طبیعی و تصاویر پس زمینه پارچه انتخاب خوبی است. این نوع کاغذ دیواری برای افراد اطراف شما احساس دوستانه و صمیمی می کند.
تراشه های چوبی ، تراشه های فلزی و موادی مانند PVC برای اتاق نشیمن مناسب است. این نوع کاغذ دیواری علاوه بر رسمی بودن ، مقاومت بیشتری دارد.
برای اتاق کودکان می توانید از تصاویر پس زمینه با طرح عروسک ، رنگ های شاد و روشن استفاده کنید.
طرح های کامل و گل باعث می شود فضای کوچکتر به نظر برسد.
طرح های عمودی و فاصله باعث می شود دیوارها بلندتر به نظر برسند.
طرح های افقی باعث می شود خانه بزرگتر به نظر برسد و قد کوتاه تر به نظر می رسد.
طرح های Zigzak و Diagonal فضای زنده ، پویا و پرانرژی را زنده می کنند.
اگر طرح های افقی یا عمودی کاغذ دیواری خیلی نزدیک به یکدیگر باشند ، دیوار بر محیط مسلط خواهد شد. به طوری که مبلمان و سایر وسایل خانگی کمتر قابل مشاهده هستند.
رنگ ها و طرح های مختلف کاغذ دیواری تأثیر زیادی در محیط خواهد گذاشت. سعی کنید طراحی و رنگی را که همه اعضای خانواده دوست دارند انتخاب کنید.
سعی کنید بین رنگ و طراحی کاغذ دیواری با پارکت و مبلمان هماهنگی لازم را داشته باشید.

بهترین مارک
امروز چندین مارک در بازار وجود دارد و شما می توانید یکی از آنها را با توجه به بودجه خود انتخاب کنید. مارک های موجودی عبارتند از: پیشینه ایرانی ، زمینه ایتالیایی (ناپل) ، زمینه کره ای (هنر دکو ، هنر جدید) ، زمینه چینی (رم ، گلوریا) ، زمینه تایلندی (دیور) ، زمینه آلمانی (آبی))


نقاشی یا تنظیم کاغذ دیواری؟
دلایل مختلفی وجود دارد که کاغذ دیواری بهتر از رنگ است.برخی از مزایای کاغذ دیواری عبارتند از:

قیمت معقول: قیمت کاغذ دیواری از نظر رنگ و طراحی آن به دکوراسیون شما می دهد. بسیار قابل قبول است
تنوع در طرح ها و رنگ ها: طرح ها و رنگ های مختلف کاغذ دیواری باعث می شود دیوارهای خود را به سلیقه خود تزئین کنید.
سرعت اجرای بالا: نقاشی زمان زیادی را می طلبد. راه اندازی یک خانه 100 متری یک تا دو روز طول می کشد.
کمبود ظروف سرباز یا مسافر: هنگام نقاشی ، تمام وسایل خانگی باید برای مدت طولانی جمع آوری و تمیز شود و بوی رنگ ضعیف را تحمل کند. اما برای تنظیم کاغذ دیواری ، کافی است که فرش ها را بچسبانید و پس از اتمام کار از روی زمین عبور کنید.
فرصتی برای تغییر بیشتر در دکوراسیون داخلی: استفاده از تصاویر پس زمینه باعث شده است که به جای طرح های ساده و محدود ، طیف گسترده ای از بافت ها و طرح ها را انتخاب کنید.
هیچ بوی بدی برای افراد حساس وجود ندارد
پس زمینه سه بعدی
تصاویر پس زمینه سه بعدی یکی از ایده های جدید و شگفت انگیز در طراحی دکوراسیون داخلی است. تصاویر پس زمینه سه بعدی شامل مناظر ، اشکال هندسی و ساختمانهای مشهور است.

پوستر دیواری
پوستر دیواری نوعی کاغذ دیواری است که روی آن تصاویر مختلف چاپ می شود. این تصاویر پس زمینه شبیه به پوسترها است ، اما به دلیل اندازه زیاد و نصب دیواری از کیفیت بالاتری برخوردار هستند.

قیمت کاغذ دیواری
یکی از مواردی که هنگام خرید کاغذ دیواری باید در نظر بگیرید ، قیمت آن است. هزینه کاغذ دیواری بستگی به عوامل زیادی از جمله نوع تصویر زمینه ، نام تجاری آن و واردات آن از کشورهای خارجی دارد. هزینه کاغذ دیواری در رول ها محاسبه می شود. اندازه هر رول کاغذ دیواری به علامت آن بستگی دارد.

مارک های خارجی در حال حاضر به دلیل ممنوعیت واردات کالاهای خارجی به بازار محدود می شوند.و قیمت کاغذ دیواری به دلیل نوسانات ارز باید تغییر کند. برای اطلاع دقیق از قیمت کاغذ دیواری باید با فروشگاه های معتبر تماس بگیرید.

قیمت نصب روی دیوار
هزینه کاغذ دیواری به تعداد رول های نصب شده و عرض هر رول بستگی دارد. کاغذ دیواری کشیدن یک کار تخصصی است و باید توسط نصاب حرفه ای انجام شود. لازم به ذکر است که هزینه نصب کاغذ دیواری جدا از هزینه خرید آن می باشد. چیدمان کاغذ دیواری ها با چسب های خصوصی انجام می شود.

کاغذ دیواری با کیفیت و گران قیمت
همانطور که در بالا ذکر شد، قیمت کاغذ دیواری به برند آن بستگی دارد. برند لامودا یک برند ایتالیایی با کیفیت است. هر رول این کاغذ دیواری حدود 10 متر مربع است. کاغذ دیواری شانزلیز یک کاغذ دیواری با کیفیت چینی می باشد که هر رول این کاغذ دیواری حدود 5 متر مربع است.

قیمت مناسب کاغذ دیوارپوش
انواع کاغذ دیوارپوش با قیمت مناسب در بازار وجود دارد. یکی از مقرون به صرفه ترین آلبوم ها Roots است که یک برند روت چینی با کیفیت بالا است. اکثر کاغذ دیواری ها ارزان هستند. کیفیت لازم را ندارند و به مرور زمان رنگ خود را از دست داده و در اثر آب آسیب می بینند.

خرید کاغذ دیواری
کاغذ دیواری های موجود در بازار بیشتر از برندهای چینی هستند. برندهای چینی در مقایسه با برندهای ایرانی کیفیت بالایی دارند. قیمت کاغذ دیواری های چینی نسبت به ایرانی گرانتر است، این کاغذ دیواری ها تنوع زیادی دارند و شما می توانید با توجه به نیاز و سلیقه خود بهترین نوع کاغذ دیواری را خریداری کنید.


برای خرید کاغذ دیواری می توانید به صورت حضوری به آن مراجعه کنید.یا به صورت تلفنی یا آنلاین سفارش خود را ثبت کنید.

خرید کاغذ دیواری به صورت آنلاین و آفلاین
مهمترین مزیت خرید اینترنتی صرفه جویی در زمان است. با خرید اینترنتی می توانید انواع مدل کاغذ دیواری را با هم مقایسه کنید و بهترین مدل را انتخاب کنید.
     

قیمت کاغذ دیواری در صفحه محصول درج شده است. پس از مشاهده طرح و قیمت کاغذ دیواری می توانید سفارش دهید. در صورت بروز هر گونه مشکل در خرید کاغذ دیواری می توانید با کارشناسان تماس بگیرید و مشکل را برطرف کنید. برای خرید کاغذ دیواری می توانید مشاوره تخصصی بگیرید.

کاغذ دیواری می فروشم
در حال حاضر چندین فروشگاه وجود دارد که کاغذ دیواری می فروشند. در این فروشگاه ها انواع کاغذ دیواری اداری، کاغذ دیواری خانه، کاغذ دیواری اتاق خواب و .. وجود دارد که می توانید برای دیدن انواع کاغذ دیواری با قیمت های مختلف به یکی از فروشگاه های معتبر مراجعه کنید و با توجه به بودجه و کیفیت خود بهترین خرید را داشته باشید.(قیمت ماربل شیت)

نکاتی برای انتخاب کاغذ دیواری
قیمت کاغذ دیواری یکی از مهم ترین نکاتی است که در هنگام خرید کاغذ دیواری باید به آن توجه کنید و با توجه به بودجه خود کاغذ دیواری خریداری کنید.

علاوه بر هزینه باید به رنگ کاغذ دیواری هم توجه کنید، اگر می خواهید تمام دیوارهای خانه خود را با کاغذ رنگ کنید، بهتر است از رنگ های ملایم و روشن استفاده کنید و رنگ های جیغ به زودی کدر می شوند. .
اگر می خواهید کاغذ دیواری طرح دار بخرید. بهتر است برای یکی از دیوارها که نقطه کانونی است کاغذ دیواری طرح دار انتخاب کنید و دیوارهای دیگر را به سادگی انتخاب کنید.در خرید کاغذ دیواری علاوه بر قیمت کاغذ دیواری و رنگ و طرح آن باید به ابعاد محیط نیز توجه کرد. اگر ابعاد اطراف شما کوچک باشد باید باشد. بهتر است کاغذ دیواری هایی با طرح ها و خطوط افقی انتخاب کنید. اندازه محیط را بزرگتر از اندازه واقعی نشان دهید. با استفاده از کاغذ دیواری هایی با خطوط عمودی می توان ارتفاع محیط را بزرگتر کرد.

با استفاده از رنگ های سبز و آبی می توان محیطی آرام را طراحی کرد. قرمز و نارنجی سرشار از انرژی هستند.

مواد کاغذ دیواری
برخلاف پوسترهای دیواری، کاغذ دیواری ها از طرح های تکراری ساخته می شوند. کاغذ دیواری در هر ابعادی قابل سفارش است. قیمت کاغذ دیواری نیز به جنس آن بستگی دارد.

کاغذ دیواری پی وی سی
کاغذ دیواری را می توان از PVC ساخت. کاغذ دیواری پی وی سی ضد آب است.

کاغذ دیواری وینیل
کاغذ دیواری ها در برابر ضربه آسیب پذیر هستند. بنابراین از برخورد اجسام تیز در کاغذ دیواری باید خودداری کرد. کاغذ دیواری های با روکش وینیل در برابر ضربه بسیار مقاوم هستند.

کاغذ دیواری نانو
این کاغذ دیواری جدید است و در برابر آب، دود و کثیفی مقاوم است. کاغذ دیواری های جدیدی معرفی شده اند که از مواد نانو ساخته شده اند، کاغذ دیواری ها را ضد آب، دود، کثیفی و مانند آن می کند. اما قیمت کاغذ دیواری نانو نسبت به سایر کاغذ دیواری ها گرانتر است.

پس زمینه مخملی
این نوع کاغذ دیواری دارای روکش مخملی جدید می باشد. که بافت جدیدی به کاغذ دیواری می دهد. عیب این کاغذ دیواری این است که تمیز کردن آن دشوار است. اما گرانتر از کاغذ دیواری نانو است.

قیمت دیوارپوش ارزان در تهران
برای خرید کاغذ دیواری ارزان در تهران می توانید به فروشگاه های معتبر مراجعه کنید.این فروشگاه ها کاغذ دیواری با کیفیت را با قیمت ارزان و مقرون به صرفه ارائه می دهند.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.