استون شیت

۵۰۷ بازديد
روکش دیوار بدون درز استون شیت چیست؟
روکش دیوار بدون درز مرمر چیست؟ این احتمالا اولین سوالی است که به ذهن شما خطور می کند، پس برای پاسخ به این سوال به ادامه مطلب ادامه دهید.

می توان گفت که این نوع دیوارپوش یکی از بهترین نوآوری ها در زمینه دکوراسیون داخلی می باشد. روکش دیوار بدون درز مرمر شیت از جنس پی وی سی بوده و در ابعاد (1.22 در 2.40) یا (1.20 در 2.80) و ضخامت 4 میلی متر موجود است که ابعاد آن می تواند در هنگام نصب به دکوراسیون داخلی شما زیبایی بیافزاید. این دیوارپوش سنگ مصنوعی دارای تعدادی ویژگی و ویژگی های منحصر به فرد (مانند آنتی باکتریال بودن، مقاومت در برابر حرارت تا 80 درجه سانتی گراد و خود چسبندگی، شباهت شگفت انگیز به سنگ و اسلب طبیعی و ...) است که همچنان شما را با این موضوع آشنا می کند. دیوارپوش دقیق با جزئیات بیشتر و همچنین لیست قیمت 1400.

مزایا و ویژگی های روکش دیوار ورق استون شیت

دیوارپوش استون شیت کاملا ضد ضربه بوده و از استحکام بالایی برخوردار است. مزیت دیگر خواص ضد باکتریایی ورق های مرمر است که آن را به گزینه ای بسیار مناسب برای مراکز بهداشتی تبدیل می کند. علاوه بر این، همانطور که در چند خط بالا اشاره کردیم، این دیوارپوش از PVC ساخته شده است، بنابراین در برابر حرارت، رطوبت و آب مقاومت بالایی دارد.

استفاده از دیوارپوش ورق سنگ مرمر در مکان های مرطوب بلامانع است و می توانید با خیال راحت از این متریال در تمامی مناطق با هر شرایط آب و هوایی استفاده کنید. مکان هایی مانند استخر و سونا، حمام و غیره. می تواند نمونه های قابل اجرا این دیوارپوش باشد.(دیوارپوش در کرج)

روکش دیوار سنگ مصنوعی ورق استون شیت
دیوارپوش ورق استون شیتدر طرح ها و رنگ های بسیار زیبا و متنوعی موجود است که معروف ترین آن نقش سنگ می باشد.دیوارپوش سنگ مرمر بدون درز در طرح های سنگی زیبا با قیمت های استثنایی می تواند جایگزین بسیار مناسبی برای سنگ ها باشد.


نصب بسیار سریع و آسان شما را به استفاده از این متریال ترغیب می کند، زیرا نصب و اجرای سنگ طبیعی دارای مشکلات عدیده ای از جمله وزن دال ها در هنگام جابجایی، احتمال شکستگی و ترک خوردن سنگ در حین ساخت، نیاز به ساخت و ساز و... مواد. مانند شن و ماسه و سیمان برای نصب، اگر سنگ و سرامیک قدیمی دارید، باید از بین برود و برداشته شود و سپس سنگ روی دیوار، زمان بسیار زیادی برای اجرا دارد.(تولید کننده دیوارپوش)

در صورتی که تمامی مشکلات ذکر شده در این ورق های سنگ مصنوعی برطرف شود و بتوانید تجربه ای شیرین و سریع با این دیوارپوش پی وی سی داشته باشید.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.