تور سوئیس

۶۵۷ بازديد
بدون استرس برای ویزای سوئیس اقدام کنید!
اخذ ویزای سوئیس با میانگین سابقه سفر، منابع مالی و گردش مالی امکان پذیر است. حتی می توانید با یک سفر خارجی، 400 میلیون وجه و گردش مالی 3 ماهه معمولی روی حساب خود ویزای سوئیس بگیرید. درخواست ویزای سوئیس فقط با تعیین وقت سفارت امکان پذیر است. مدت زمان سفارت سوئیس توسط کارگزاری VFSGlobal تعیین می شود. ویزای سوئیس مصاحبه نمی شود و فقط باید برای ارسال مدارک و اثر انگشت خود وارد شوید. تقریباً 14 تا 21 روز کاری پس از ارسال درخواست، پاسخی به ویزای خود دریافت خواهید کرد. برای دریافت پاسخ ویزا، متقاضی باید با یک رسید و شناسه برای دریافت پاسخ مراجعه کند. لطفا توجه داشته باشید که مدارک در سفارت سوئیس با دقت بررسی می شوند. پس مستندات کامل ارائه کنید و سعی نکنید مدارک غیر واقعی ارائه کنید.




بهترین زمان برای سفر به سوئیس؛ 365 روز در سال
365 روز در سال زمان خوبی برای سفر به سوئیس است، اما بهترین زمان برای سفر به سوئیس به برنامه ها و مقصد شما بستگی دارد. ژانویه و فوریه سردترین ماه های سال در سوئیس هستند. در این دو ماه فقط در سوئیس برف می بینید! علاقه مندان به ورزش های زمستانی باید در ماه های ژانویه و فوریه به سوئیس سفر کنند. آغاز ماه مارس در سوئیس مصادف با آغاز بهار است. اگرچه در این زمان کوه های سوئیس پوشیده از برف است، اما آغاز بهار در مناطق گرمتر دیده می شود. آوریل و می سوئیس کمترین تعداد گردشگر را در طول سال دریافت می کند. جولای و آگوست نیز شلوغ ترین ماه های سال در سوئیس هستند.

گارانتی تور سوئیس; باید برگردی!
گارانتی توریستی سوئیس توسط آژانس های مسافرتی صادر می شود.دلیلش این است که در صورت عدم بازگشت از سوئیس اعتبار آژانس مسافرتی شما در سفارت سوئیس در ایران از بین می رود. در شرایط متقاضی مبلغ ضمانت برای هر نفر 400 میلیون تومان است که برای متقاضیان مجرد به 1 میلیارد تومان افزایش می یابد. ضمانت نامه بانکی باید 2 روز پس از بازگشت از سفر سررسید باشد.

خدمات مسافرتی سوئیس
اخذ ویزای شینگن سوئیس
بلیط رفت و برگشت هواپیما
انتقال هوا
اقامت در هتل های 4 ستاره با صبحانه (به درخواست متقاضی هتل امکان تغییر اقامت وجود دارد)
بیمه مسافرتی حداقل 50 هزار یورو
گشت و گذار در شهر
تور با راهنما به زبان فارسی
راهنمای محلی
کیفیت هتل های سوئیس
هتل های سوئیس از نظر امکانات رفاهی و کیفیت خدمات در سطح قابل قبولی قرار دارند. بیشتر هتل های سوئیس فقط اتاق و صبحانه دارند و می توانید شام یا ناهار را با هزینه اضافی میل کنید. هتل های نزدیک به مرکز شهر نیز گران هستند. برای صرفه جویی در هزینه می توانید هتل های حومه شهر را انتخاب کنید. اگر نمی خواهید در هتل های 4 یا 5 ستاره اقامت کنید، می توانید با خیال راحت در یکی از هتل های 3 ستاره سوئیس اقامت کنید.



قیمت تورهای دور سوئیس
قیمت سفر به سوئیس به عوامل مختلفی بستگی دارد. نرخ یورو، پرواز، اقامت در هتل، خدمات ویزا و خدمات مسافرتی. هزینه ویزای سوئیس 2000000 تومان می باشد. قیمت بلیط هواپیما تهران زوریخ با ترکیش ایرلاینز تقریباً 7000000 تومان می باشد. هزینه بلیط هواپیما تهران زوریخ بین 7 تا 10 میلیون تومان است.


یک تور لوکس به قیمت 200 فرانک در سوئیس!
هزینه های اقامت و رزرو هتل شامل این هزینه های روزانه نمی شود. شما باید به طور متوسط ​​40 فرانک برای غذا، 40 فرانک برای بازدید از موزه ها و مکان های تفریحی، 20 فرانک برای بازدید از شهر و حدود 3 فرانک برای نوشیدنی های مجاز بپردازید. هزینه های روزانه در تور سوئیس حدود 100 تا 150 فرانک سوئیس است که با 200 فرانک سوئیس می توانید سفری لوکس را تجربه کنید.


سفر زودهنگام به سوئیس، حتما به صورت گروهی سفر کنید
در تورهای گروهی در سوئیس، یک راهنما همراه شما خواهد بود. از مزایای تور لیدر کمک به هزینه ها، آگاهی کامل از حمل و نقل عمومی، سازماندهی تورهای شهری و شناسایی مکان های تفریحی است. در تورهای انفرادی، شما مسئول پرداخت هزینه ها، گشت و گذار در شهر و کاوش در شهر هستید! اگر از عهده این کارها بر می آیید، حتما به تنهایی سفر کنید!


سوالات متداول در مورد سوئیس
1.چه مدت باید قبل از رفتن به سوئیس یک سفر بخریم؟

2. آیا در سفر به سوئیس فقط می توان از شهرهای خاصی بازدید کرد؟

3. دلیل تفاوت قیمت تورهای مشابه در سوئیس چیست؟

4. فاصله تهران تا زوریخ چقدر است؟

5. پرواز مستقیم یا غیر مستقیم برای سفر دور سوئیس بهتر است؟
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.