تور فرانسه

۶۱۶ بازديد
سفری دور فرانسه، سفری ناب به کشور عاشقان
تور فرانسه یکی از منحصربفردترین سفرهای اروپایی است که هرکسی باید حداقل یک بار در زندگی آن را تجربه کند و از آنجایی که کشوری چهار فصل است، نوروز نیز فرصت خوبی برای این تور است. فرانسه کشوری قدیمی و مستعمره با فرهنگی منحصر به فرد، جاذبه های گردشگری بسیار پر زرق و برق و زیبا و طبیعت بکر و بسیار زیبا است.وقتی صحبت از کافه ها می شود، تمرکز اصلی کافه های دنج و آرامش بخش، خیابان های بازار شهرهای فرانسه است. کافه هایی که در زمستان سرد گوشه ای از آن می نشینید و زندگی خود را با قهوه داغ یا در تابستان گرم با یک کوکتل خنک و مقداری سرگرمی جلا می دهید، فرانسه بازارهای سنتی بسیاری دارد. جاذبه ها برای جذب مردم از سراسر جهان و جذب آنها در اینجا جمع می شوند.



سفر به دور فرانسه
اگر به فرانسه سفر کنید قطعا یکی از پکیج های شما خواهد بود، مناطق توریستی فرانسه به قدری زیبا و متعدد و جذاب هستند که در یک سفر نمی توانید همه آنها را ببینید یا از دیدن آنها خسته شوید، فرانسه مانند ایتالیا. دارای تاریخ بسیار غنی و باستانی است و لازم به ذکر است که این کشور چهارمین کشور از نظر ثبت میراث جهانی یونسکو در جهان است و به همین دلیل سالانه بالغ بر 83 میلیون گردشگر به آن می آیند و به این ترتیب صنعت گردشگری به یکی از کشورهای جهان تبدیل می شود. صنایع فرانسه به یکی از قدرتمندترین کشورهای جهان تبدیل شده است که از همان ابتدا این قدرت را در دست داشت و امروزه یکی از مهم ترین کشورها در زمینه های فرهنگی، صنعتی و فنی، هنری، نظامی، اقتصادی و سیاسی است. این تأثیر بسیار زیادی دارد، به عنوان مثال بودجه فرانسه برای هزینه های نظامی بسیار زیاد است و از این نظر پنجمین کشور در جهان است، همسایگان فرانسه بلژیک، لوکزامبورگ، آلمان، سوئیس، ایتالیا، موناکو، آندورا و اسپانیا هستند. از فرانسه می توانید به راحتی از طریق جاده به این کشورها سفر کنید.دین و زبان در فرانسه
اکثر فرانسوی ها مسیحی و کاتولیک و بقیه مسلمان یا پروتستان هستند. در فرانسه درصدی از جمعیت نیز یهودی هستند زیرا فرانسه در گذشته مستعمره بزرگی بوده و بیشتر مناطق مستعمره بوده است. کشورهای آفریقایی عرب بودند، امروزه در این کشور تعداد زیادی از مردم مسلمان و عرب هستند مانند الجزایر و تونس، فرانسه دارای تنوع نژادی، زبانی و مذهبی زیادی است، بنابراین نژادپرستی در این کشور بسیار شبیه به کشورهای دیگر است. مانند اتریش و آلمان، بسیاری از مردم فرانسه سیاه پوست هستند و خواهید دید که زبان فرانسه در برخی شهرها بیشتر از سفیدپوستان است، زبان رسمی فرانسه، فرانسوی است و خوب است بدانید که مردم این کشور تعصب خاصی نسبت به این موضوع دارند. زبان خود را به طوری که آنها می توانند انگلیسی بدانند اما هنوز هم در پاسخ به سوال شما فرانسوی صحبت می کنند. البته همه مردم اینطور نیستند، اما در بیشتر موارد این تعصب دلیل خوبی دارد. تا صد سال پیش زبان رسمی و اصلی دنیا فرانسوی بود و از زیباترین و آهنگین‌ترین زبان‌ها این دنیاست و بعد از اینکه انگلیسی جایگزین زبان فرانسه در جهان شد، فرانسوی‌ها برای زنده نگه داشتن آن دست به هر کاری زدند.


جاذبه های گردشگری فرانسه
فرانسه یکی از جذاب ترین و زیباترین کشورهای جهان است که مناطق گردشگری آن را نمی توان از دست داد، مناطق توریستی فرانسه به قدری زیبا و منحصر به فرد هستند که می توان سال ها در مورد آنها صحبت کرد، از خیابان های تاریخی و مدرن پاریس گرفته تا گردشگاه های ساحلی در شهرهای مختلف این کشور می تواند خاطره ای ناب برای شما باشد، قلعه هایی که شما را به گذشته می برد و کلیساهای قدیمی و شگفت انگیز، روستاهایی که ذهن هر گردشگری را به خود می کشاند. گل‌های زرد، لازم به ذکر است که مهم‌ترین موزه‌ها، کلیساها و جاذبه‌های گردشگری جهان در فرانسه است که از جمله آنها می‌توان به موزه لوور و مرتفع‌ترین کلیسای جهان اشاره کرد که برای رسیدن به آن باید به دهکده‌ای در بالای کوهی مرتفع بروید. ، طبیعت این کشور بسیار خاص است و شما مسحور مناطق کوهستانی یا طبیعت ساحلی خواهید شد.جاذبه های گردشگری فرانسه شامل موزه رودن، لوور، موزه ملی پیکاسو، کلیسای قلب مقدس، کلیسای نوتردام، طاق پیروزی، برج ایفل، کاخ ورسای، جورج پمپیدو، شانزه لیزه، پل سوم، میدان شارل دوگل، پل شارل دوگل، پل کنکورد، پل میرابو، پارک تفریحی فوتور اسکوپ، پل میلائو، بلندترین پل جهان، ساختمان کانسییر، کاخ سنای فرانسه، کاخ لوکزامبورگ، گورستان پرلاش، مقبره صادق هدایت، پارک موزه مینیاتوری فرانسوا و پارک مینیاتوری فرانسوا ناپول مقبره (Enolida)، پانتئون یا معبد خدایان، Jardin du Luxembourg، Dola City یا جزیره Seine تنها یک درصد از جاذبه های این کشور باستانی و تاریخی هستند.


برچسب تغذیه در فرانسه
مطمئناً می دانید که بهترین سرآشپزها فرانسوی هستند و می دانید که غذاهای فرانسوی در سراسر جهان شناخته شده است و بسیاری از مردم این کشور را به سبک عالی آشپزی و غذاهای بی نظیرش، طعم غذاهای فرانسوی به طور کلی با تمام دنیا می شناسند. متفاوت است و غذاهای فرانسوی در این کشور به صنعتی تبدیل شده است که مهارت، سبک و سیاق خاص خود را دارد که سرآشپزهای فرانسوی می توانند از آن لذت ببرند، غذاهای فرانسوی در تمام نقاط جهان و قطعا در هر کشوری که بازدید می کنید شناخته شده است. غذاهای فرانسوی را خواهید دید چون این غذاها بسیار محبوب هستند، بهتر است بدانید که غذاهای سنتی فرانسوی بسیار ساده هستند و با غذاهای بسیار ابتدایی درست می شوند، اما اینکه چرا اینقدر خوشمزه و طبیعی هستند یک راز است، همه غذاهای فرانسوی بی مزه هستند، عالی هستند و باید آنها را امتحان کنید، آشپزی در فرانسه به یک علم آکادمیک تبدیل شده است که افراد زیادی از سایر نقاط جهان برای تحصیل به فرانسه سفر می کنند، غذاهای فرانسوی تأثیر زیادی بر غذاهای سراسر جهان داشته است و باید توجه داشت که غذا خوردن و آشپزی بخشی جدایی ناپذیر از فرهنگ فرانسه است.
شایان ذکر است که غذاهای فرانسوی یکی از محصولات موجود در فهرست میراث جهانی یونسکو است

مهم ترین چیزی که تقریبا در تمام غذاهای فرانسوی استفاده می شود، تنوع پنیرها است که بسیار متنوع هستند و غذای اصلی قبل از دسر سرو می شود.



آب و هوای فرانسه


فرانسه یکی از معدود کشورهایی است که دارای 4 فصل و دارای آب و هوای معتدل است.فرانسه دارای آب و هوای متفاوتی در نقاط مختلف کشور است، مثلا بریتانی و نرماندی دارای آب و هوای مرطوب اقیانوسی، آکیتن دارای آب و هوای اقیانوسی و مدیترانه ای است.شرق و شمال غرب شهرها دارای آب و هوای شبه قاره ای، زمستان ها سرد و برفی، جنوب فرانسه که شهر اصلی نیس است، دارای آب و هوای مدیترانه ای و گرم و مرطوب است، در مناطق کوهستانی این کشور زمستان های طولانی و سردی دارد. و با بارش شدید برف، در تابستان نیز شاهد گرما خواهید بود.


بهترین زمان برای سفر به فرانسه؟
آب و هوای فرانسه بسیار متنوع است و در تمام ماه های سال می توانید به این کشور سفر کنید، در تابستان می توانید جاذبه های گردشگری را بهتر ببینید و در دریا بگردید یا در دریا شنا کنید و در ساحل آفتاب بگیرید، در زمستان نیز می توانید تفریح ​​کنید. ورزش های زمستانی انجام دهید و از طبیعت زیبای زمستانی فرانسه لذت ببرید، اما اگر می خواهید از شر شال و کلاه خلاص شوید و زمانی که می خواهید به پیاده روی و تفریح ​​بروید، بهتر است زودتر بروید تابستان را بگذرانید و با آداب و رسوم فرانسه آشنا شوید. فرانسوی ها.



هزینه سفر چنده؟؟

لازم به ذکر است برای اخذ ویزای فرانسه ابتدا باید از طریق کارگزاری فراسنه در تهران ویزا بگیرید.ابتدا برای دریافت ویزای فرانسه و ویزای فرانسه باید 85 یورو به صورت نقدی برای هزینه ورودی پرداخت کنید (توجه داشته باشید که حتی در صورت رد شدن، هیچ هزینه ای مسترد نخواهد شد)

هزینه سفر به فرانسه نسبت به سایر کشورها بسیار بیشتر است. هتل‌های مرکز پاریس معمولاً بر حسب یورو هستند و نسبت به سایر شهرها گران‌تر هستند.

تورهای کلی در فرانسه از 400 یورو شروع می شود و تا 1500 یورو نیز می رسد که تفاوت کمی با تورهای شهری و تغییر هتل دارد.

هزینه زندگی در فرانسه:
میانگین هزینه زندگی در فرانسه در هر ماه چقدر است تا حد زیادی به سبک زندگی افراد و اینکه در چه شهر و کجا می خواهند زندگی کنند بستگی دارد. البته هزینه زندگی در شهرهایی مانند پاریس، لیون و مارسی نسبت به سایر شهرهای فرانسه بسیار بیشتر است، بنابراین در شهری مانند پاریس ماهیانه 900 یورو تخمین زده می شود که در شهرها به 700 یورو کاهش می یابد.

بیشتر هزینه ها در فرانسه مربوط به مسکن است، اما دولت فرانسه در این زمینه تدابیری اندیشیده است و سازمان هایی که با نام CAF شناخته می شوند، بخشی از هزینه مسکن را پس از اقامت در فرانسه پوشش خواهند داد. البته برخی فرانسوی ها اعتراف می کنند که در جنوب فرانسه می توانید با هزینه کمتر زندگی بهتری را در روستاهای جذاب و زیبای فرانسه تجربه کنید.

هزینه های اقامت در فرانسه:
همانطور که گفته شد عمده هزینه ها در فرانسه مربوط به مسکن است، بنابراین یک سوم تا نیمی از حقوق ماهانه صرف اجاره آپارتمان می شود. اجاره یک آپارتمان یک خوابه در پاریس کمتر از 1200 یورو هزینه ندارد و به راحتی تا 4500 یورو بسته به نوع خانه و تجهیزات آن و درجه لوکس بودن آن متفاوت خواهد بود.همچنین لازم به ذکر است که مالیات بر دارایی در فرانسه نسبت به انگلستان و برخی کشورها کمتر است که در بسیاری از موارد بسیار مهم است.

هزینه پوشاک در فرانسه:
20 درصد از درآمد ماهانه مردم صرف خرید لباس می شود. قیمت لباس در فرانسه بسیار گرانتر از سایر کشورها است. این بدان معناست که اکثر مردم باید بین لباس‌های گران قیمت، شیک و باکیفیت از بوتیک‌های لوکس و فروشگاه‌های تخصصی، و لباس‌های ارزان و پایین‌تر یکی را انتخاب کنند. یک تی شرت ساده در فرانسه 50 یورو قیمت دارد.

هزینه حمل و نقل در فرانسه:
مترو در فرانسه بهترین و راحت ترین وسیله متروی عمومی است که تقریباً تمام مناطق فرانسه را پوشش می دهد و قیمت بلیط از شهری به شهر دیگر متفاوت است. تاکسی یکی دیگر از وسایل حمل و نقل است که قیمت آن بر اساس تاکسی متر محاسبه می شود و در روزهای تعطیل و شب ها نرخ بالاتری دارد. راه‌آهن یکی دیگر از راه‌های ارتباطی و حمل‌ونقل است که فرانسه از این نظر پیشرفته‌ترین و وسیع‌ترین راه‌آهن و جاده‌ای را در جهان دارد، به‌طوری که گاه با سیستم حمل‌ونقل هوایی رقابت می‌کند.




هزینه تحصیل در فرانسه:
تحصیل در فرانسه در مقطع لیسانس به مدت 4 سال، کارشناسی ارشد به مدت یک سال و نیم و دکترا به مدت 3 سال کاملا رایگان است. با این حال، در مقایسه با سایر کشورهایی که دارای امکانات مشابه و سیستم آموزشی رایگان هستند، هزینه های زندگی بسیار بالای فرانسه آن را با کشورهای دیگر مانند آلمان و اتریش قابل مقایسه می کند. لازم به ذکر است تحصیل در فرانسه فقط به زبان فرانسه امکان پذیر است و یادگیری زبان فرانسه مستلزم صرف زمان و هزینه زیادی است و با وجود اینکه دانشجو می تواند در حین تحصیل کار کند اما در عمل یافتن شغل مناسب کار آسانی نیست.بنابراین، افرادی که تحصیلات خود را در فرانسه ترک می کنند، چشم انداز شغلی روشنی را پیش رو نمی بینند و حتی سایر کشورهای اروپایی مدرک زبان انگلیسی و آلمانی را به تحصیل در آلمان ترجیح می دهند.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.